כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

בני 10 לגניבה • עקרו את כספת המקווה - ונעצרו

שני ילדים בני 10 מישוב דתי בגולן - עקרו את כספת המקווה וניסו להימלט כשהכספת מוטמנת בתוך ארגז • השניים נעצרו - ותירצו: "לא רצינו לפספס את ההזדמנות"

הכספת בארגז. צילום: משטרת ישראל
הכספת בארגז. צילום: משטרת ישראל



שני ילדים בני 10 חשודים שהגיעו בסוף השבוע האחרון למקווה הטהרה ביישוב שתי ברמת הגולן, פרצו את דלת הכניסה, ניסו לפרוץ את הכספת ומשלא הצליחו לפענח את הקוד עקרו אותה מהקיר.

לאחר שהשקיעו מאמצים רבים בעקירת הכספת, חששו הילדים שעוברי אורח יבחינו בהם כשהם 'סוחבים' אותה לביתם, והחליטו להכניס אותה לתוך ארגז מקרטון.

רכז מודיעין ממשטרת הגולן ערך סיור שגרתי במקום, והבחין בשני הילדים המוכרים לו מאירועים קודמים. הוא שאל אותם למעשיהם והבחין בארגז הגדול המונח לידם.

משהתגלתה הכספת – נלקחו שני הילדים לתשאול בתחנת המשטרה. את המעשה המחפיר הם תירצו בכך ש"הייתה לנו הזדמנות לגנות את הכספת ורצינו לנצל אותה".

טיפול החקירה הועבר מתחנת משטרת הגולן אל גורמי הרווחה הרלוונטיים של המועצה.

מפקד תחנת משטרת הגולן, סגן ניצב מני בנימין, מסר כי "מדובר בשני ילדים המוכרים לנו מאירועים קודמים, שעוררו את חשדו של רכז המודיעין. זה מצער לראות ילדים בגילאים צעירים עם קודי התנהגות של עבריינים מבוגרים. בשל גילם הצעיר לא נוכל לפתוח כנגדם הליך פלילי כלשהו, הטיפול הועבר לגורמי הרווחה הרלוונטיים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}