כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

הרב רומפלר הכחיש, תלמידיו הכחישו את ההכחשה

במודעה שפורסמה ב'דער איד' מכחישים מקורבים בשם הרב אהרון צבי רומפלר, כל קשר בינו לכת הרעלות • אך תלמידי הרב הכחישו כל קשר למודעה • בפנים - נוסח המודעה

הרב אהרון צבי רומפלר. צילום: שמואל דריי
הרב אהרון צבי רומפלר. צילום: שמואל דריי



לראשונה מאז החל המאבק נגד כת 'השאלים' והרעלות מכחיש מי שיוחסה לו הנהגת הכת - הרב אהרון צבי רומפלר, את האשמות נגדו.

במודעה המתפרסמת השבוע בעיתון 'דער איד', היוצא לאור בארה"ב, אומרים אנשי הרב כי הוא אינו תומך בלבוש המכסה את פני הנשים, והדיווחים הללו הם "שווא ושקר".

מאידך, גורם המקורב לקהילת 'תהילות ישראל', קהילתו של הרב רומפלר, מכחיש כי המודעה משקפת את דעת הרב.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא אומר: "המודעה שפורסמה היא מטעם אנשים אשר מנסים להחתים את הרב במשך תקופה ארוכה על מודעה מסוג זה, אך הרב מסרב לחתום. כנראה החליטו אותם אנשים לעשות מעשה ולהוציא מודעה זו בשם חסידיו כביכול, אך הדבר לא היה ולא נברא"

ואכן, דברי המקורב מקבלים משנה תוקף לאור הודעתו העקבית של רומפלד כי לא יגיב לפרסומים ולהשמצות נגדו, וכי הוא מקבל על עצמו באהבה את הטענות, כיוון שהוא יודע שאינן נכונות.

המודעה: "פרסומי שווא ושקר"

תחת הכותרת, "למען האמת והשלום" נכתב: "הנני להודיע בשער בת רבים לכל הציבור קהילות הקודש של אחב"י, כי מה שנתפרסם על שם הרה"צ של תהילות ישראל שליט"א (הרב אהרון צבי רומפלר-י"א) שמאשר את הלבוש של כיסוי הפנים הוא שווא ושקר, אשר הוציאו עליו מחרחרי ריב אנשים בלתי אחראים כי מעולם לא אישר אותם.

"וכל פרסומי שקר הנ"ל הוא מעשה פאשקעוויל של מחרחרי ריב שרוצים לבזות את הרה"צ של תהילות ישראל שליט"א שפועל גדולות ונצורות עבור התעוררות של הצניעות והקדושה במחנינו הקדושה".

בסיום המכתב נאמר:"החדלו לכם מלשמוע לדברי שווא ושקר הנ"ל שהוציאו המחרחרי ריב, ולהשומעים יונעם והיה זה שלום על ישראל על רבנן ועל תלמידהון שליט"א אלה דברי המוחים על חילול כבוד התורה ה"ה כבוד הרה"צ שליט"א".

בתוך כך: בימים האחרונים התלוננו שוב אנשי הקהילה במשטרה, על איומים רבים מצד גורמים שונים המנהלים נגדם מאבק.






תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}