כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

יום שחור לכתומים: 40 חרדים יפוטרו מאורנג'

40 עובדים חרדים במוקד השירות של אורנג' בירושלים קיבלו הזמנה לשימוע טרום-פיטורין • העובדים יקבלו פיצויי פרישה מוגדלים והצעה לעבודה אחרת בחברה

חרדים במתחם המוחות של אורנג'. צילום: יעקב נחומי
חרדים במתחם המוחות של אורנג'. צילום: יעקב נחומי

כארבעים עובדים מהמוקד החרדי של חברת אורנג' זומנו הבוקר (ד') להנהלת החברה, שם התבשרו כי בשבוע הבא ייערך להם שימוע שבסופו יפוטרו מהחברה חלק נכבד מהעובדים.

המוקד העוסק בעיקר בפניות טלפוניות של לקוחות, סופג קיצוץ רוחבי כחלק ממהלך נרחב של התייעלות של המנכ"ל הנכנס, חיים רומנו.

המפוטרים העתידיים קיבלו הצעת עבודה חלופית במוקדי שירות האחרים של החברה בירושלים – זאת תמורת שכר מופחת ותנאי עבודה שונים לחלוטין.

לעובדים החרדים הובטח לעובדים פיצויים אישיים של 2,000 עד 4,000 שקל בנוסף לפיצויי הפיטורים להם הם זכאים על-פי החוק. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר ב-3 צוותי עבודה שעבדו בחברה מספר שנים.

בימים האחרונים נחשף כי בכוונת חברת פרטנר לפטר יותר מ-500 עובדים כחלק מהתייעלות של המנכ"ל החדש, חיים רומנו. הפגישות שנעשו היום עם העובדים הם הגל הראשון במסגרת המהלך.

אתר 'גלובס' חשף בשבוע שעבר מכתב פנימי ששלח מנכ"ל החברה לעובדים בו הוא כותב כי לא הייתה להם ברירה אלא לבצע את הפיטורים. רומנו כתב: "מהלך של פרידה מעמיתים ומחברים ראויים הוא תמיד מהלך כואב", וכי החברה תנהל את גל הפיטורים בתבונה וברגישות.

העובדים שקיבלו היום את ההודעה המפתיעה בפגישה שנערכה עמם עם מנהל המחלקה האישית בה הם עובדים, נאמר להם כי החברה מעריכה את עבודתם ומצטערת שעליה לבצע את הפיטורים, ולכן הפיצויים הנוספים שהיא מעניקה להם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}