כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

הצניחה בתקציב הפרסום מכה בוואלה: הנהלת החברה תקצץ 10% בשכרה

וואלה עורכת בשבועות האחרונים קיצוצים כואבים, במסגרתם פוטרו כ-40 עובדים בכל מחלקות הארגון, וכן אוחדו מספר מחלקות

הצניחה בתקציב הפרסום מכה בוואלה: הנהלת החברה תקצץ 10% בשכרה

בכירי וואלה מקצצים 10% משכרם, כך דיווח פורטל האינטרנט לבורסה. "נוכח צעדי ההתייעלות וחיסכון בהוצאות בהם נוקטת החברה, הודיעו מנכ"ל החברה וחברי הנהלה נוספים בחברה ובחברות הבנות על ויתור חד צדדי מצידם בשיעור של 10% מהשכר החודשי (ברוטו) לתקופה שתחל ביום 1 בנובמבר 2011 ועד ליום 30 ביוני 2012", כך עולה מלשון ההודעה.

וואלה עורכת בשבועות האחרונים קיצוצים כואבים, במסגרתם פוטרו כ-40 עובדים בכל מחלקות הארגון, וכן אוחדו מספר מחלקות. ההערכות הן כי מרבית הקיצוצים בוצעו מחוץ למחלקת מחלקת התוכן של החברה, ובעיקר במחלקות המכירות והפרסום.

הסיבה למהלך זה, כך נטען, היא נפילה בהכנסות הפרסום בחגים, וצפי כי בחודש הקרוב יירדו ההנכסות מבאנרים ב-40%, זאת לעומת התחייבויות לתשלומים עתידיים על תוכן.

וואלה אינה היחידה שנפגעה בחודשים האחרונים מצניחה בכמות הפרסום. כלל גופי המדיה ומשרדי הפרסום סובלים בחודשים האחרונים מהאטה בעקבות המחאה החברתית שהחלה בקיץ האחרון. גם ערוץ 10 הודיע על פיטורים לפני מספר ימים מסיבות דומות. על פי הנתונים, בתקופת החגים היה היקף הפרסום נמוך בכ-15% לעומת התקופה המקבילה בשנים קודמות.

חברות המזון הגדולות ורשתות השיווק חתכו בתקופה זו את הפרסומים המתוכננים לחגים בכ-60%. לפי גורמים בענף, מדובר במצב "חסר תקדים של הקפאה כמעט מוחלטת של תקציבי הפרסום".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}