כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מה חיפש בן השנתיים באישון ליל ברחובות בורו פארק?

מתנדבי ארגון 'הצלה' שיצאו לסיור שגרתי ברחובות בורו פארק, גילו ילד בן שנתיים לבוש בפיג'מה אופנתית מסתובב לבדו ברחובות השכונה • אחרי שעה וחצי נפתרה התעלומה

ילד קטן. צילום אילוסטרציה: פלאש 90
ילד קטן. צילום אילוסטרציה: פלאש 90

מתנדבי ארגון 'הצלה' יצאו אמש (ג') לסיור שגרתי ברחובות בורו פארק. הסיור הנערך מידי ערב באותה מתכונת, כולל אבטחת בתי עסק והרתעה נגד גנבים המנצלים את שעות הליל בכדי לבצע את זממם.

כשהגיע לפינת הרחובות 53 וניוטריק גילו לחרדתם ילד כבן שנתיים מסתובב לבדו ברחוב. השעון הורה על השעה 03:00 לפנות בוקר, והילד שהיה לבוש בפיג'מה אופנתית נראה שמח וטוב לב.

המתנדבים מיהרו לקחת את הילד ולהכניס אותו לתוך הרכב. בתום דקות ארוכות של ניסיונות דיבוב, הבינו המתנדבים כי הילד אינו יודע לדבר וכל הניסיונות לחלץ ממנו את שם משפחתו – יעלו בתוהו. המתנדבים יצרו קשר עם המוקד וניסו לברר האם הגיעה פנייה ממשפחה שאיבדה את ילדה. להפתעתם, נענו המתנדבים בשלילה.

רק שעה וחצי לאחר מכן, בשעה ארבע ושלושים לפנות בוקר, התקבלה שיחת הטלפון המיוחלת. אם מבוהלת התקשרה לארגון 'השומרים' וסיפרה כי בנה בן השנתיים יצא לבד מיטתו, פתח את דלת הבית, ויצא לשוטט ברחוב.

הילד הוחזר למשפחתו, שמהיום, ינעלו את דלת הבית הרבה יותר חזק.

בחג הסוכות האחרון ארע מקרה דומה. ילד בן 3 יצא מביתו באמצע הלילה, שוטט ברחובות השכונה, ורק לאחר שהמתנדבים המסורים עברו מבית לבית – נמצאה המשפחה שאיבדה את ילדה תוך כדי שהיא נמה את שנתה בשלווה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}