כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

ככה יעשה לאשה חרדית שחצתה באור אדום • צפו

עוברת אורח ירושלמית, חצתה במעבר חצייה שלא כחוק • היא עוכבה על ידי שוטרות ולאחר שסירבה להציג תעודת זהות, נאזקה ונלקחה לניידת משטרה • צפו בווידאו

צילום ארי גלהר
צילום ארי גלהר



ככה יעשה לאשה חרדית שחצתה את הרמזור באדום: אשה נאזקה ונלקחה למעצר לאחר שחצתה באור אדום וסירבה להציג בפני השוטרים תעודת זהות.

הארוע התרחש לפני מספר ימים. האשה, בשנות הארבעים לחייה, חצתה את אחד הרמזורים ברחוב קינג גורג' בירושלים, היא עוכבה על ידי שוטרות בטענה שהיא חצתה באור אדום ומשסירבה להציג תעודת זהות נאזקה ונלקחה למעצר.

בווידיאו שנחשף על ידי העיתונאי ארי גלהר מ'ידיעות ירושלים', נראות השוטרות כשהן אוזקות את האישה.



עוברי אורח סיפרו כי "היא עמדה שם מבוהלת, פשוט נכנסה ללחץ מהסיטואציה והתחננה לשוטרות שיעזבו אותה, אך הן ביקשו ממנה להציג תעודת זהות. לאחר מספר בקשות שנענו בשלילה הן אזקו את ידיה ולקחו אותה לניידת המשטרה".

הללו מתחו ביקורת על התנהגות השוטרות וטענו כי מדובר בהפעלת כוח מוגזם.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי מרבית הנפגעים בתאונות דרכים הינם הולכי רגל שחצו את הכביש באור אדום או שלא במעבר חציה, ולפיכך הוחלט על אכיפה מוגברת של עבירה זו.

באשר למקרה הנדון נמסר מהמשטרה: "שוטרות התנועה הבחינו באישה שחצתה את הכביש באור אדום. הן ביקשו ממנה להזדהות, אך היא סירבה והחלה להימלט. לאחר מרדף רגלי קצר נתפסה, נרשם לה דו"ח והיא שוחררה. בשום שלב לא נכבלה באזיקים או נלקחה למעצר".

הוידיאו באדיבות העיתונאי ארי גלהר- 'ידיעות ירושלים'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}