כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

המאבק על המקוואות • מי פועל למען החרדים?

חבר מועצת עיריית ירושלים, פפה אללו, ניסה לחסום את תקציב המקוואות לשנת 2012 - והטונים בישיבת המועצה עלו • אללו: "שיטפלו בשיפוץ המקוואות הקיימים" • פינדרוס: "מצא תירוץ נחמד להתנגד"

מקווה. תמונת אילוסטרציה
מקווה. תמונת אילוסטרציה

דיון מכריע על תקציב עיריית ירושלים נערך אתמול (ב) בבניין העירייה בכיכר ספרא. בין התקציבים שעלו על השולחן היה תקציב המקוואות בבירה לשנת 2012.

חבר המועצה, פפה אללו, התנגד לעצם התקציב והתבטא נגד אישור של מאות אלפי שקלים, שיועברו לבניית מקוואות חדשות בירושלים, במהלך השנה הקרובה.

מנגד, חבר המועצה יצחק פינדרוס תקף את אללו - והטונים בישיבה עלו.

ראש העיר, ניר ברקת, ביקש להפסיק את הישיבה למשך 10 דקות, בכדי שניתן יהיה להמשיך בדיון ענייני.

פפה אללו מסביר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מדוע חולל את המהומה: "אני לא נגד מקוואות, אבל ראיתי שהתקציב של השיפוצים במקוואות הקיימות בעיר הוא מינימאלי וזעום, לעומת זאת רוצים להעביר סכום אסטרונומי של תקציב למקוואות חדשות".

אללו מספר כי תושבים חרדים רבים פנו אליו בנושא. "הגיעו אליי פניות רבות. אם התקציב היה הולך לטיפול של מקוואות קיימות - לא הייתי מתנגד", מסכם פפה את התנגדותו להעברת התקציב הצפוי.

מנגד, חבר המועצה יצחק פינדרוס, אומר ל'בחדרי חרדים': "פפה מתנגד למקוואות בעיר. הוא מצא תירוץ מאוד נחמד, שהוא לא נכון, כדי להסביר את ההתנגדות שלו ולהראות כאילו הוא לא מתנגד".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}