כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

השביתה הגדולה באנגליה • איך נערכים החרדים?

בעוד שעות ספורות תחל השביתה הגדולה ביותר בתולדות לונדון • ארגוני ההצלה נערכים - והודיעו על הגברת הפעילות • וכיצד נערכים ארגוני החסד • כל הפרטים

שביתה בשדה התעופה היתרו. צילום ארכיון
שביתה בשדה התעופה היתרו. צילום ארכיון

הארגונים והעסקנים הפועלים בריכוזים החרדיים בלונדון נערכים לשביתה הגדולה ביותר שידעה בריטניה בשנים האחרונות.

השביתה תחל הערב (ג') ותימשך עד ליום חמישי בבוקר.

בריכוזים החרדיים בלונדון פורסם מספר טלפון שישמש כמוקד חירום, בו יוכל כל יהודי שנתקבל בבעיה כלשהיא לקבל עזרה ראשונית. מספר הטלפון לטובת הגולשים האנגלים – הוא: 07973845650.

בשביתה הגדולה ייקחו חלק: מורים, צוותים רפואיים ואנשי ביקורת הגבולות. שביתת אנשי ביקורת הגבולות צפויה לשתק את שדה התעופה היתרו שבלונדון, ומדיווחים בכלי התקשורת נראה כי נוסעים רבים יאלצו להמתין שעות ארוכות בתוך המטוסים עד שיקבלו אישור לרדת ממנו.

חברת 'אל על' הודיעה כי היא מבטלת את נסיעותיה ללונדון בימים הקרובים. בהודעה מטעם החברה נמסר כי " עקב השביתה הצפויה בביקורת הדרכונים בנמלי התעופה של לונדון – יתבטלו מספר טיסות. הטיסות המבוטלות הן מתל אביב ללונדון מספר LY315 ו- LY317 ובכיוון ההפוך: LY316 ו-LY318.

"היום, יום שלישי, תתוגבר טיסת הערב של החברה וביום חמישי, ה-1 בדצמבר, יתוגברו טיסת הבוקר והערב" .

בנוסף, ארגון עובדי התחבורה מתכננים לשתק את תנועת הרכבות למשך 48 שעות, החל מהערב. מיליוני אנשים יאלצו לחפש לעצמם דרכים חלופיות לנסיעה, ועיר הבירה – תשותק ככל הנראה מעומס כלי הרכב.

בהודעה שפרסמה הנהלת שדות התעופה – נכתב: "אנו מאוד מודאגים מהשפעת השביתה המתוכננת של סוכנות ביקורת הגבולות הבריטית (UK Border Agency), על הנוסעים שיגיעו לנמל התעופה. אנו בוחנים אפשרויות עם סוכנות ביקורת הגבולות ועם חברות התעופה, כיצד נוכל לצמצם למינימום את ההשפעה על הנוסעים שלנו. אנו ממליצים שתהיו בקשר עם חברת התעופה שלכם כדי לבדוק את מצב הטיסה".

סוכנות ביקורת הגבולות הבריטית מסרה, כי צוותים הוכשרו לשמור על ביטחון הגבולות במהלך השביתה המתוכננת.הארגונים החרדיים בשכונות החרדיות כבר גייסו מאות מתנדבים עם מכוניות שיסיעו אנשים לשדה התעופה או למקומות אחרים.

ארגון הצלה תגבר אף הוא את מערך המתנדבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}