כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

הורשע רוצח משפחת פוגל: "גאה במה שעשיתי"

מבצע טבח משפחת פוגל הי"ד, הורשע היום בבית משפט צבאי, ועונשו ייגזר מאוחר יותר • הרוצח חייך במהלך המשפט ואמר: "אני גאה במעשי הרצח שביצעתי"

לווית בני משפחת פוגל. צילום: ארכיון
לווית בני משפחת פוגל. צילום: ארכיון

בית הדין הצבאי בסאלם הרשיע בצהריים (שני) את אמג'ד עוואד ברציחתם של חמשת בני משפחת פוגל באיתמר. גזר הדין יינתן מאוחר יותר. עוואד הורשע בשימוש בנשק ובפעילות חבלנית עוינת.

הרוצח לא התחרט על מעשהו, ישב במשך המשפט וחייך ואף אמר שהינו גאה במעשי הרצח שביצע.

עוואד, תושב עוורתא בן 19, הודה בחודש אוקטובר בבית הדין הצבאי בכתב האישום המייחס לו חמישה מעשי רצח. התביעה מבקשת מאסרי עולם כמספר בני המשפחה שנרצחו.

על פי כתב האישום, נכנסו חכים עוואד ואמג'ד עוואד לבית משפחת פוגל ביישוב איתמר תפסו את הילד בן ה-11, חסמו את פיו והשתיקו אותו ואז שיספו את גרונו. בהמשך לקח אמג'ד בנפרד ילד נוסף ושיסף את גרונו.

לאחר מכן הם חנקו למוות את הילד בן הארבע, תוך כדי שדקרו אותו והמשיכו לחדר ההורים, שם דקרו למוות את האב אודי ואת האם רות.

אחר כך ברחו מהמקום, אך חזרו שוב, משום שחששו שהתינוקת הקטנה שישנה אף היא בבית תעיר את השכנים. השניים ירו בראשה ונמלטו מהמקום כשהם משמידים ראיות בדרך ומוסרים את כלי הנשק לקרובי משפחתם, כדי להסתיר את הרצח הנורא.

בתחילת חודש אוגוסט, הורשע חכים עוואד לפי הודאתו בכתב האישום, אשר ייחס לו אחריות, בצוותא עם שותפו, לביצוע הפיגוע בו נרצחו חמשת בני המשפחה. במהלך הדיון בבית המשפט התפתחה מהומה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}