כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

בפעם העשירית: ביתר-עילית זכתה בכוכבי יופי

את האות קיבל ראש העירייה מידי שר הפנים אלי ישי • רובינשטיין: "הציבור החרדי דואג לאיכות הסביבה ולסביבה ירוקה, נאה ונקיה, לא פחות מכל מגזר אחר בישראל"

רובינשטיין מקבל את האות בטקס
רובינשטיין מקבל את האות בטקס

"אנו שמחים להעניק לך, ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין את מגן 'עשור הצטיינות' המוענק לכם על 10 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבי יופי במסגרת תחרות 'קריה יפה ומקיימת בישראל' של 'המועצה לישראל יפה'".

כך אמר שר הפנים, אלי ישי, בטקס סיום תחרות שנת 2011 והענקת אותות שהתקיים במרכז וואהל שברמת גן.

בטקס השתתפו יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, יו"ר מרכז המועצות האזוריות, שמואל ריפמן, עשרות ראשי ערים וראשי מועצות.

יו"ר ה'מועצה לישראל יפה', אברהם כץ עוז, אמר בטקס כי המגן המוענק לעיר ביתר עילית ניתן, כפי שקבעו ועדות השיפוט במהלך 10 השנים האחרונות, על מאמציה הכבירים ופעילותה של עיריית ביתר עילית בשמירתה המוקפדת על חזותה וניקיונה המיוחד של העיר ועידוד הפיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות והנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים.

"אנו מלאי הוקרה והערכה ומבקשים להמשיך ולעודד אתכם להמשיך במאמציכם הראויים לכל שבח בטיפוח איכות החיים, הסביבה והאסתטיקה של העיר הכוללים: טיפוח גנים ציבוריים. תחזוקה, ניקיון ושדרוג גני ומתקני המשחקים. טיפוח, שיפור, צביעת ותחזוקת ריהוט, מעקות ותאורת הרחוב. עיצוב וטיפוח הכניסה לעיר. טיפוח הגינון ואחזקת הניקיון במתחמי השכונות ועוד", אמר כץ עוז.

ראש העיר אמר מיד לאחר קבלת האות כי הוא מרגיש כשליחם של כל תושבי העיר ועובדי העירייה המסורים. "אני מקבל בשמם את מגן עשור ההצטיינות המגיע בראש וראשונה להם. זכינו במהלך יותר מעשור ברציפות בחמשת כוכבי היופי בדין וביושר. הוכח שוב כי הציבור התורני המאכלס את העיר ועובדי העירייה שותפים יחד בשמירה קפדנית על חזותה היפה של עיר התורה והחסידות, מבחינת - תוכם כברם".

הרב רובינשטיין הוסיף כי טיפוח העיר וניקיונה עומדים בדרגת עדיפות גבוהה במיוחד. "קבלת האות מוכיחה, שוב ושוב, כי הציבור החרדי דואג לאיכות הסביבה ולסביבה ירוקה, נאה ונקיה, לא פחות ואולי יותר, מכל מגזר אחר בישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}