כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

דרמה ב'חיידר' המפונה: ילד מכיתה א' נעדר

ילדי ת"ת 'בנין עולם' החלו ללמוד בדירות מגורים, מקלטים ואולמות שמחה - ההורים המותשים צריכים לפזר ולאסוף ילדים ממספר מקומות • תלמיד כיתה א' שיצא לביתו - הלך לאיבוד

יועץ ראש העיר בסיור באחת מדירות הלימוד. צילום: בחדרי חרדים
יועץ ראש העיר בסיור באחת מדירות הלימוד. צילום: בחדרי חרדים

היום הראשון ללימודים של ת"ת 'בנין עולם' משכונת בית וגן - שפונה ביום שישי בצו בית משפט מהמבנה בו היה ממוקם בשנים האחרונות - עבר בשקט יחסי. התלמידים פוזרו בין בתי כנסת, אולמות אירועים, מקלטים ודירות פרטיות.

אברמי קרויזר, יועצו לענייני חרדים של ראש עיריית ירושלים, הגיע לסיור במקומות הלימוד, ונדהם לגלות את התנאים המחפירים בהם לומדים התלמידים.

אחד מההורים סיפר: "יש לי שלושה ילדים בתלמוד-תורה. כל אחד שובץ ברחוב אחר. הפיזור בבוקר ואחר הצהריים לוקח לי יותר משעה. אני לא חושב שאשרוד אפילו עוד יום אחד".

בעקבות הבלבול הרב השורר בקרב ההורים והילדים, אירעה בסיום היום דרמה של ממש: אחד הילדים, תלמיד כיתה א', יצא מ'כיתת הלימוד' לביתו, למרות שאינו מכיר את הדרך. ההורים ביקשו שימתין עד שיגיעו לאסוף אותו, אך לילד כנראה אצה הדרך - והוא החליט ללכת הביתה בכוחות עצמו.

הילד איבד את דרכו ברחובות השכונה ולא הגיע לביתו. ההורים, בליווי מנהלי הת"ת, יצאו לחפש אחריו ברחובות השכונה. לאחר שעה של חיפושים - ורגע לפני שהמשטרה הוזעקה - נמצא הילד באחד הרחובות, כשהוא בוכה ומותש.

אחד מרבני השכונה זימן אליו הבוקר (א') את מנהלי הת"ת ואמר להם, כי פינוי הילדים מדיר שינה מעיניו, וכי בכוונתו לעשות הכל בכדי למצוא לילדים מבנה חילופי, שישמש להם לאכסניה עד להסדרה סופית של מבנה לת"ת.












>
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}