כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מתח ב'אגד': איך יתקבלו האוטובוסים במאה שערים?

חברות התחבורה הציבורית נערכות לקראת חזרה לפעילות סדירה בשכונת מאה שערים • הבוקר נערכה נסיעת מבחן בליווי שוטרים • המטרה: לבחון את התייחסות התושבים

מתח ב'אגד': איך יתקבלו האוטובוסים במאה שערים?
יעקב נחומי

לפני כשנה וחצי החליטו חברות האוטובוסים העירוניות להפסיק את הפעילות בשכונת מאה שערים. ההחלטה הדרמטית התקבלה בעקבות מספר אירועים אלימים בשכונה, במהלכם ניזוקו אוטובוסים.

היום (א') הודיעו החברות כי יחזירו את הפעילות לשכונה החל מתחילת שבוע הבא.

מחר ייפגשו רבני השכונה עם המשטרה וגורמים בתחבורה הציבורית בירושלים, בניסיון להגיע להבנות שימנעו את תקיפת האוטובוסים שינועו בשכונה.

הרבנים העלו חשש, כי לאחר תקופה ארוכה שאוטובוסים לא נסעו בשכונה, הילדים לא יהיו זהירים - ויתכנו פגיעות בנפש. בדיון שייערך מחר יציעו הרבנים לחברות האוטובוסים לפעול בשכונה רק בשעות הבוקר המוקדמות, שעה שאין ילדים בכביש - מה שיביא לצמצום הנזק הפוטנציאלי.

בנוסף חוששים הרבנים מהסכנות הרוחניות שיש בכניסת אוטובוסים אל תוככי השכונה החרדית, והעלו חשש כי הפרסומות והנוסעים הבלתי צנועים יגרמו לפגיעה ברגשות התושבים.

הבוקר ערכה המשטרה ניסוי ראשון: אוטובוס אגד - מלווה בכוחות משטרה - נכנס לראשונה לשכונה, והמשטרה בחנה בשבע עיניים את התייחסות התושבים את התנהלותו בשכונה. הנסיעה עברה בשקט, ונראה כי כבר בשבוע הבא יהנו תושבי השכונה מתחבורה ציבורית סדירה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}