כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מעצר 'הזיקית', יוסף מאיר חזן - הוארך עד יום שני • "יש חומר ראיות חדש"

המשטרה דרשה להאריך את מעצרו של הסיקריק יוסף מאיר חזן, החשוד בתקיפה, בפגיעה ברכוש, ובהסגת גבול • בית המשפט נענה חלקית לבקשה - וחזן, שנעצר ביום שלישי בשכונת גאולה על ידי כוח בילוש, ישאר במעצר עד ליום שני הקרוב • כל הפרטים

הסיקריק יוסף מאיר חזן עם דגל אש"ף
הסיקריק יוסף מאיר חזן עם דגל אש"ף

בית המשפט האריך היום (ו'), לבקשת המשטרה, את מעצרו של הסיקריק יוסף מאיר חזן, שנעצר ביום שלישי בשכונת גאולה, במבצע מיוחד של כוח בילוש ממשטרת ירושלים.

חזן, יישאר במעצר, על-פי החלטת בית המשפט, עד ליום שני בשעות הצהריים.

חזן חשוד בגרימת נזק לרכוש, הסגת גבול, תקיפה בנסיבות מחמירות ותקיפת שוטרים.

המשטרה טענה בבית המשפט, כי יש בידיה חומר חקירה חדש וחסוי, אותו אינה יכולה לחשוף בפני חזן או בפני עורכי דינו, והיא מבקשת הארכת מעצר בכדי להשלים את ההליכים שנועדו לבסס את החשדות נגדו. לפי המשטרה, חומר ראיות חדש מצביע על מעורבותו באלימות.

תחילה דרשה המשטרה להשאירו במעצר שישה ימים, אך בית המשפט נעתר חלקית לבקשה, והוא יישאר במעצר עד יום ב' הקרוב - אז יובא לדיון נוסף בעניינו.

עורך דינו, יאיר נהוראי, אמר ל'בחדרי חרדים': "על אף בקשת המשטרה להאריך את מעצרו ב-6 ימים חדשים, נראה כי בית המשפט דחה את הבקשה ואפשר יומיים בלבד".

העבירות בהן חזן מעורב בוצעו, כך על פי החשדות, על רקע המאבקים ב'בתי ורשא', והמאבק האלים נגד חנות הספרים 'אור החיים' בשכונת מאה שערים - מאבק שהגיע לסיומו עם כניעת בעלי החנות לדרישות 'העדה החרדית' ו'ועד גאולה'.

בסרטון שנחשף באתר 'בחדרי חרדים' נראה חזן מניף את דגל אש"ף, מתנכל לחנות 'אור החיים', ומעורב במאבקים האלימים ב'בתי ורשא'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}