ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

שמע מוזיקה ישראלית והותקף: "ארצח אותך"

האנטישמיות באירופה: קבוצת מוסלמים תקפה בסוף השבוע ישראלי ואיימה עליו עם שברי בקבוק זכוכית, וכל זאת רק כי האזין לשיר ישראלי אשר כלל את המילה "תל אביב" "אם אני אראה אותך עוד פעם אני ארצח אותך"

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



שוב תקרית אנטישמית בברלין, מוסלמים תקפו יהודי עם זכוכית.

ה'בילד' הגרמני מדווח על תקיפה "אכזרית" שהתרחשה בתחנת הרכבת של גן החיות בסוף השבוע.

מספר צעירים מוסלמים תקפו נער יהודי, שהאזין למוזיקה ישראלית, המוסלמים החלו לקלל אותו ואיימו כי ירצחו אותו, חבריו הלא יהודים שהגנו עליו הותקפו גם הם.

המוסלמים תקפו את היהודי ואת חבריו עם שברי בקבוק, ואחד מהם נפצע ואושפז בבית החולים מקומי.

ה'בילד' מדווח כי הנער היהודי השמיע את שירו של הזמר הישראלי עומר אדם "יא חביבי תל אביב", וזה הרגיז את המוסלמים ששמעו את המילים "תל אביב".

הם שאלו אותו אם הוא יהודי, כשענה בחיוב, הם החלו לקלל ולאיים עליו שירצחו אותו, הוא אמר להם שהוא שומע בעברית בדיוק כמו שהם שומעים בערבית.

אחד מהם צרח לעברו, "70 שנה אתם רוצחים פלסטינים בעזה, אם אני אראה אותך עוד פעם אני ארצח אותך", הנער היהודי וחבריו החלו להתרחק מהמוסלמים, אך הם הלכו אחריהם ופגעו בהם עם שברי הזכוכית והיכו ובעטו בהם, לאחר מכן הם נמלטו, המוסלמים אמרו לשני חבריו של היהודי "למה אתם מגינים על היהודי הזה" וגם בהם הם פגעו. כאמור אחד מהם אושפז.

כשהמשטרה הגיעה המוסלמים כבר לא היו שם, ה'בילד' מדווח כי המשטרה פתחה בחקירה.

כזכור, לפני כחודשיים נער חובש כיפה הוכה ברחובות ברלין על ידי מוסלמי, דבר שגרר מחאות בעולם, וצעדות ותהלוכות התקיימו בגרמניה, אך הדבר לא עשה רושם על כנופיית המוסלמים
תקיפה אנטישמיות פלסטינים גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}