כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

רבני אשדוד דורשים: להוציא רופא מהאזורים החרדים

אשדוד סוערת • רבני הקריות החרדיות פירסמו מכתב חריף: קוראים להנהלת קופת 'מכבי' לסלק מהאזורים החרדיים רופא המטפל בנשים • על מה יצא הקצף?

המכתב שמסעיר את העיר
המכתב שמסעיר את העיר

סערה כזאת לא זכורה באשדוד החרדית זמן רב: התושבים זועמים, הרבנים רותחים, וחברי קופת חולים 'מכבי' מאיימים בעזיבת הקופה.

הבוקר (ד') מלאה העיר במודעות ענק נגד קופת החולים, כשהפעם חתומים על המודעות כל רבני הקריות החרדיות.

על מה יצא הקצף?

התושבים החרדים המתגוררים ברובע ז' באשדוד גילו, כי קופת חולים 'מכבי' החליטה לייבא מחוץ לעיר רופא נשים, שהתפרסם בזכות מעשיו הבלתי ראויים, לדבריהם.

לאחר פניות חוזרות ונשנות מצד תושבים חרדים, החליטה הקופה לסיים את פעילות הרופא ברובע ז' בעיר. התושבים היו בטוחים כי "הסכנה חלפה", אך אז גילו כי הקופה החליטה להעביר את הרופא למרפאה הממוקמת ברובע ג' בעיר - רובע שרובו ככולו מאוכלס בתושבים חרדים.

הרבנים שטיפלו עד היום בפרשייה בצורה דיסקרטית, החליטו שלא להבליג עוד. לפני מספר חודשים פרסמו הרבנים מכתב לתושבים, כי יש להקפיד ולהיבדק רק אצל הרופאה העובדת במרפאה, ולא להיכנס בשום פנים ואופן אל הרופא.

דובר קופת חולים 'מכבי' באשדוד סירב להתייחס לידיעה.

אך כשהפעילות השקטה נחלה כישלון, החליטו הרבנים להעלות את הרף, ולפרסם מודעות נגד הקופה, המתנהלת, לדבריהם, בחוסר רגישות כלפי הציבור החרדי.

בכנס שנערך על-ידי קופת החולים בערב יום כיפור האחרון, החליטו הרבנים לעורר את מודעות הקופה לפרשה, ולפרסם מודעות נגד הרופא. בכנס, שאמור היה לעסוק בנושא צום יום הכיפורים – החלה התכתשות בין הצדדים, כשמהצד החרדי ביקשו מראשי הקופה שלא להעסיק את הרופא השנוי-במחלוקת באזור חרדי.

הבוקר, כאמור, פורסמו מודעות בכל רחבי העיר הקוראים לציבור להיזהר מהרופא ומהקופה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}