כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

תושב בני ברק לראש העיר "למה אתה חונה באדום לבן"

חמתם של תושבי בני ברק על ראש העיר בנושא החנייה, ניכרת זה זמן רב, הבוקר, תושב העיר הפתיע את זייברט ותיעד אותו ביציאתו מהמקווה בו הוא נוהג לטבול מידי בוקר, ושאל אותו מדוע חנה על המדרכה באדום לבן • צפו ושחקו אותה מופתעים

תושב בני ברק לראש העיר "למה אתה חונה באדום לבן"



לאחר שיח ער ברשת בעניינו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בעניין חנייה על מקומות נכים ובאדום לבן, אחד מתושבי העיר צילם ואף התעמת עם ראש העיר שבחר לשתוק.

מוטי סבן סבן תושב העיר, הבחין ברכבו של ראש העיר חונה מחוץ למקווה ברחוב בארי, על המדרכה באדום לבן.

ראש עיריית בני ברק מעומת לאחר שחנה באדום לבן


בעבר היו גורמים בעירייה שאמרו כי ראש העיר מגיע למקום עם אביו, אך בתיעוד מהבוקר הוא נראה יוצא בגפו, וללא אביו. זייברט לא נראה מופתע או מוטרד מהתיעוד.

"אפשר לקבל תשובה למה את חונה באדום לבן?" פנה מוטי לראש העיר, אך הוא הביט בו לרגע ונכנס לרכב תוך שהוא מתעלם ממנו לחלוטין. "למה אני מקבל דוחות 500 ש"ח כל יום ואתה חונה באדום לבן ועושה מה שבא לך".

לאחר דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי מאז התקנת המצלמות רשמה העיריה 42,362 דוחות שניתנו על ידי 20 מצלמות ב-12 אזורים שונים ברחבי העיר, הכנסה של למעלה מעשרה וחצי מיליון שקלים לקופת העירייה.

על פי פירוט הדוחות של רכבו של ראש העיר זייברט שהגיע לידי 'ישראל היום', מאז שנת 2014 ועד היום קיבל ראש העיר לא פחות מ-23 דו"חות חניה, ביניהם על חניה באדום לבן, חניה בצומת, העמדת 2 גלגלים על המדרכה ובתחום עצירת אוטובוסים. על פי הפירוט לפחות 17 מהדו"חות הומרו לאזהרה בלבד ואחד בוטל.

דובר עיריית בני ברק אברהם טננבוים מסר ל'בחדרי חרדים' כי מהמחלקה המשפטית של העירייה נמסר לו, כי ישנה הנחייה לרישום דוחו"ת חניה במקומות אסורים לכל כלי-הרכב, כולל של רה"ע, החל מהשעה 7 בבוקר ולא לפניה, וכך הוא המצב כל השנים.

"רכבו של ראש העיר חנה, במקום עליו הצבעתם, לפני השעה 7 בבוקר, וכפי שהבהרתי, זו שעה שלאיש לא נרשמים דו"חות חניה" אמר הדובר טננבוים.
חנוך זייברט אדום לבן חנייה אסורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}