כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

העסקן הבכיר- נעצר • האשמה: עזרה ליהודים

הלם בבורו-פארק: העסקן החרדי המשמש ככתובת עבור אלפי ישראלים המגיעים לניו-יורק - אלחנן שטאובר, נעצר לאחר שניסה להפריד בקטטה שפרצה בין גויים ליהודים • לאחר שעות: שוחרר

אלחנן שטאובר מסיע את הגר"א ברלנד, לפני כחודש.
אלחנן שטאובר מסיע את הגר"א ברלנד, לפני כחודש.

זעם בקרב העסקנים החרדים בבורו-פארק: המשטרה המקומית עצרה במוצאי שבת את העסקן אלחנן שטאובר על לא עוול בכפו.

אלחנן, שהתפרסם בזכות היותו איש חסד העומד לימין אלפי הישראלים המגיעים לניו-יורק, ודלתו פתוחה תמיד בפני כל 'משולח' או סתם מבקש טובה או אוזן קשבת,, ניסה להגן במוצאי שבת על קבוצת יהודים מפני קבוצת שיכורים רוסים זועמים - ונעצר.

הכל החל כשקבוצת חסידים שעמדו לתומם ושוחחו בפינת אחד הרחובות ב13 אבניו, נתקלו לפתע בקבוצת שיכורים שהחלה לפרוק את זעמם על הקבוצה החסידית.

אחד מחברי הקבוצה התקשר לשטאובר, וזה הגיע בתוך דקות ספורות למקום, וניסה להפריד בין הניצים.

אחד התושבים הזעיק את המשטרה המקומית, וכשזו הגיעה האשימו קבוצת השיכורים כי הם הותקפו על ידי יהודים. הקבוצה כולה הצביעה על שטאובר כמי ש'תקף' אותם על לא עולל בכפם. שטואבר ניסה להסביר כי ההפך הוא הנכון, אך נתקל באוזניים אטומות.

השוטרים עצרו את שטאובר וחברו, והשליכו אותם אחר כבוד לתא המעצר. קבוצת עסקנים מקומיים ששמעה על התקרית מיהרה לתחנת המשטרה שם העמידה את המשטרה על טעותה, ושחררה את שני העסקנים שנכלאו, כאמור, על לא עוול בכפם.

העסקנים זועמים על המשטרה המקומית שממשיכה להתנכל לציבור החרדי, במקום לטפל בקבוצות האנטישמים הפוקדים את השכונה מפקידה לפקידה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}