כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

שיא: שלושה נעדרים חרדים אותרו תוך 10 שעות

מעולם לא הייתה ידם של היחידות לאיתור נעדרים עמוסות כל כך • תוך עשר שעות אותרו 3 נעדרים חרדים, בעזרת מתנדבי זק"א, יחידת הכלבנים של זק"א ומסוק משטרתי

חיפוש אחר נעדרים. צילום פלאש90
חיפוש אחר נעדרים. צילום פלאש90

הציבור החרדי שובר שיא: תוך 10 שעות נרשמו 3 נעדרים. החדשות הטובות: כולם אותרו בעזרת זק"א.

אתמול (ב) סמוך לשעה 22:00 התקשרו הורים תושבי שכונת מאה שערים, למפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג ובקשו את עזרתו בשל העדרות של בנם בן ה-11. לאחר בירור ראשוני עלה כי הילד הגיע בבוקר לתלמוד תורה, בשעה 11:00 בבוקר עזב ולא שב לביתו.

אוירינג הקים חפ"ק בלב שוק מאה שערים. למקום הוזעקו עשרות מתנדבים ואזרחים טובים שהחלו לסרוק את כל האיזור על מנת לאתר את הילד הנעדר.

סמוך לשעה 12:00 בלילה התקבל דיווח מאדם שראה את הילד באיזור בר אילן בירושלים ועקב אחריו, כששם לב למעקב אחריו, נמלט. דקות אחר כך חזר הילד לביתו.

זמן קצר אחר כך התקבלה פנייה מהמשטרה על חרדי חולה אלצהיימר כבן 80 שנעדר מאז 12:00 בצהריים, ויש חשש לחייו. איכון טלפוני הצביע כי הטלפון של הנעדר נמצא בשדרות אשכול בעיר, ועשרות מתנדבי זק"א בסיוע כוחות משטרה החלו לסרוק את האיזור, אך הנעדר לא נמצא.

בבוקר הגיעו מתנדבים חדשים שסרקו שוב את האיזור באור יום. סמוך לשעה 10:15 אותר הנעדר בחורשה באזור רמת אשכול.

וזה לא הכל: אמש סמוך לשעה 12:00 בלילה התקבל דיווח על אשה כבת 80 חולת אלצהיימר וחולה קרדיאלית שיצאה מביתה בפתח תקווה סמוך לשעה 20:00 מביתה ומאז נעלמו עקבותיה.

מפקד זק"א מרחב שרון ישראל גודלבסקי ומפקד יחידת איתור נעדרים חיים אוטמזגין, תחקרו את בני המשפחה, והתברר כי האשה נערדת כבר משעות הצהריים.

הוחלט להקפיץ כוחות גדולים על מנת לאתר את האשה. מתנדבי זק"א מרחב שרון, צוות 410 וצוות מירושלים שהגיעו לעיר החלו בסריקות נרחבות בכפר סירקין ובשכונות הסובבות אותה. לחיפושים הצטרפו יחידת הג'יפים והכלבנים של זק"א. בשעה 3:00 הצטרף אף מסוק משטרתי לחיפושים, בנוסף לכוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול שחיפשו רגלית ובאמצעות כלי רכב ממונעים.

הבוקר סמוך לשעה 8:00 הגיעה עדות מאשה שראתה אתמול (שני) את הנעדרת יחד עם אשה נוספת באיזור המרכז המסחרי של עמישר בפתח תקווה. בעקבות המידע, סמוך לשעה 10:00 אותרה הנעדרת בבית אותה אשה.

יו"ר ארגון זק"א יהודה משי זהב אמר ל'בחדרי חרדים', "זק"א הוא לא רק חסד למתים. ברוך השם בארגון ישנם מתנדבים רבים מכל רחבי הארץ, מתנדבים חרדים דתיים וחילונים, הפועלים עם הרבה מוטיבציה ורצון לעזור לזולת ללא תמורה. בחיפושים השתתפו מתנדבים רגלית, רכבים, גיפים וכלבנים, שהביאו ב"ה לתוצאות".





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}