כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

פרס לחרדים: "במקום לחיות בעוני - צאו לעבוד"

שמעון פרס בקריאה לציבור החרדי: "אין סיבה שהאוכלוסיה החרדית תדיר את רגלה מעבודה ותתקיים בעוני" • "על המעסיקים להתאים את תנאי ההעסקה למגזר החרדי"

הנשיא פרס במכללה החרדית.צילום:פלאש 90
הנשיא פרס במכללה החרדית.צילום:פלאש 90



נשיא המדינה, שמעון פרס, ביקר היום במכללה החרדית ירושלים. את הנשיא אירחה מייסדת ויו"ר המכללה, עדינה בר-שלום, בתו של הגר"ע יוסף.

בפתח המפגש אמרה בר שלום לנשיא: "מכללה וחרדית היו בעבר צמד מילים שלא מתחברות, אך הנה מול עיניך ההוכחה שהצלחנו, וכעת המשימה מוטלת גם על כתפיי האחרים – יישום האתגר הגדול לשלב את בוגרי המכללה בשוק העבודה ובחברה הישראלית".

פרס אמר: "על המעסיקים להתאים את תנאי ההעסקה למגזר החרדי על מנת לאפשר שילוב של החרדים בכלכלה הישראלית.

"אין סיבה שהאוכלוסייה החרדית בישראל תדיר את רגלה מעולם העבודה ותתקיים בעוני. אנו חיים בעידן של שינוי וכניסת החרדים למעגל העבודה היא תהליך חשוב ואפשרי תוך הקפדה וכיבוד תנאי ההעסקה הייחודיים הנדרשים ובראשם הפרדה בין נשים לגברים ומתן זמני תפילה. העם היהודי קטן ושופע כשרונות ואנו חייבים שכולם ישתתפו בחברה ובכלכלה, כך הן הפרט, והן החברה והכלכלה הישראלית ייצאו מכך נשכרים".

הנשיא הודה ל"עדינה ולשותפיה לדרך" על העשייה החשובה. "זהו מפעל ייחודי, בעל חשיבות עצומה משום שביכולתו לסייע לגשר על הפערים, לקרב לבבות ולהוביל חזרה לשותפות בעם".

צילום: קובי הר-צבי































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}