גוגל מרחיבה את השליטה בשוק האנדרואיד - גם בפרסום
89% מהאפליקציות הפופולריות באפסטור משתמשות ברשת הפרסום של גוגל שנרכשה לפני כשנתיים תמורת 750 מיליון דולר
- כ"ג חשון התשע"ב
השליטה ההולכת וגוברת של גוגל בשוק מערכות ההפעלה לסמארטפונים הוא רק צד אחד ברצון של ענקית החיפוש לשלוט בכל האספקטים של שוק המובייל. הרצון, בשילוב עם רכישת חברות מתחום המובייל וטכנולוגיה מתקדמת, מקנים לגוגל את הכלים להוביל את שוק המובייל גם בתחומים אחרים.
אם המאבק מול אפל במכירות סמארפונים עדיין שקול, כשזה נוגע לפרסום גוגל משאירה את מתחרותיה הרחק מאחור. מחקר חדש של חברת Xyologic מוכיח כי AdMob, רשת הפרסום הסלולרית שנרכשה על ידי גוגל ב-2009 תמורת 750 מליון דולר, מובילה את שוק הפרסום לאפליקציות אנדרואיד בהפרש ניכר.
המחקר, שהתמקד ב-1,000 האפליקציות הפופולריות ביותר באנדרואיד מרקט, מצא כי לפחות חצי מהן משתמשות ברשת פרסום סלולרית אחת (או יותר) לצורך קידומן. מבין אלו שעשו שימוש בקידום כזה, 89% עשו שימוש ב-AdMob כרשת פרסום. הרחק אחרי Admob נמצאות Millennial Media עם 54% ו-Inmobi עם 26%, שתי ענקיות פרסום בפני עצמן, עם מחזורי פרסום של עשרות מליוני דולרים בשנה, מה שמלמד על העוצמה והשליטה של Admob בשוק האנדרואיד.
Admob, שעומדת להציג את החשיפה מספר הטריליון שלה, ממשיכה להתרחב ולהציע למפרסמים פלטפורמת פרסום ידידותית למשתמש, דו"חות קלים לניתוח ועלות לקליק זולה. היתרונות האלה, בתוספת התמיכה של גוגל (הכוללת בין השאר קישוריות לגוגל אנליטיקס וידע מעמיק על שוק האנדרואיד שהיא עצמה יצרה), נותנים מוצר שקשה למתחרותיה של גוגל לספק.
אם המאבק מול אפל במכירות סמארפונים עדיין שקול, כשזה נוגע לפרסום גוגל משאירה את מתחרותיה הרחק מאחור. מחקר חדש של חברת Xyologic מוכיח כי AdMob, רשת הפרסום הסלולרית שנרכשה על ידי גוגל ב-2009 תמורת 750 מליון דולר, מובילה את שוק הפרסום לאפליקציות אנדרואיד בהפרש ניכר.
המחקר, שהתמקד ב-1,000 האפליקציות הפופולריות ביותר באנדרואיד מרקט, מצא כי לפחות חצי מהן משתמשות ברשת פרסום סלולרית אחת (או יותר) לצורך קידומן. מבין אלו שעשו שימוש בקידום כזה, 89% עשו שימוש ב-AdMob כרשת פרסום. הרחק אחרי Admob נמצאות Millennial Media עם 54% ו-Inmobi עם 26%, שתי ענקיות פרסום בפני עצמן, עם מחזורי פרסום של עשרות מליוני דולרים בשנה, מה שמלמד על העוצמה והשליטה של Admob בשוק האנדרואיד.
Admob, שעומדת להציג את החשיפה מספר הטריליון שלה, ממשיכה להתרחב ולהציע למפרסמים פלטפורמת פרסום ידידותית למשתמש, דו"חות קלים לניתוח ועלות לקליק זולה. היתרונות האלה, בתוספת התמיכה של גוגל (הכוללת בין השאר קישוריות לגוגל אנליטיקס וידע מעמיק על שוק האנדרואיד שהיא עצמה יצרה), נותנים מוצר שקשה למתחרותיה של גוגל לספק.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות