כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

אייכלר בארה"ב: "70 שנה אחרי השואה - יהודים מפחדים"

ח"כ ישראל אייכלר נשא נאום במהלך דינר של חסידי בעלזא בארה"ב • בין היתר אמר: "אחמדיניג'אד אינו 'קנאי', הוא לא מתכווין רק לציונים אלא לכל היהודים"

אייכלר בארה"ב: "70 שנה אחרי השואה - יהודים מפחדים"

הערב (א), במהלך נאומו בדינר של חסידי בעלזא בארה"ב, דיבר ח"כ ישראל אייכלר יו"ר יהדות התורה על הנושא האיראני, שמטבע הדברים מעניין את הנוכחים.

כאשר נשאל האם הוא יודע על הקורה בנושא, השיב: "סוד בטחוני".

אחר כך, בנימה רצינית יותר, הרחיב ואמר: "אני יודע שאיש אינו יודע מה קורה באיראן. אבל כאשר קם אדם כאחמדיניג'אד ואומר שהוא רוצה להשמיד את ישראל אל תאמינו לו שהוא נתפס בשיטת ה'קנאות' ומתכווין רק נגד הציונים. גוי ששונא יהודים מתכווין לכל היהודים ואין אצלו 'יהודים טובים ויהודים רעים'. ההיסטוריה מלמדת שאצל צוררי היהודים, כל היהודים על הכוונת. רק בזכות התורה והאמונה שרדנו עד הלום ונשרוד גם את איראן".

בהמשך סיפר אייכלר על קורות תושבי הדרום בעת מתקפות הקסאמים. הוא תיאר את אותה שבת של טילים, לפני מספר שבועות, כאשר באמצע קריאת התורה של מנחה נשמעה אזעקת צבע אדום וגבאי השטיבל באשדוד, התיישב על הרצפה עם ספר התורה הפתוח.

"האם שבעים שנה לאחר השואה, אתם מתארים לעצמכם תמונה של יהודי היושב על הריצפה בחרדה ובידו גווילין פתוחים של ספר תורה? זה מה שקרה בבבית כנסת בקרוון בלתי מוגן באשדוד רק לפני כחודש", אמר איכלר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}