כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

למה נמלטו אם ו-3 ילדים באישון ליל ממאה שערים?

מעט אחרי חצות הגיח רכב מסחרי למאה שערים • מהמכונית ירדו שלושה אנשים שהעמיסו תכולת בית עם אם ושלושת ילדיה - והקבוצה נמלטה לבני-ברק • למה זה קרה?

מעמיסים את הטנדר. צילום: בחדרי חרדים
מעמיסים את הטנדר. צילום: בחדרי חרדים

הסיפור הבא נראה כלקוח מספר מתח: מעט אחר חצות, הגיח טנדר מסחרי לשכונת מאה שערים בירושלים, והעמיס אם ושלושה ילדים קטנים אל יעד בלתי ידוע.

הסיפור - כפי שנחשף באתר 'בחדרי חרדים' - החל לפני מספר חודשים: אם לשלושה ילדים, תושבת בית שמש, החלה להתהלך עם שאלים המכסים גם את פניה. האשה הינה בת למשפחה ליטאית מבני-ברק, והוריה לא ידעו את נפשם מצער.

לפני מספר שבועות הודיע בעלה באופן נחרץ, כי באם לא תחדל להתהלך עם 'שאל' באופן מיידי, הוא ידרוש להוציא מידיה את הילדים ויעזוב את הבית. האשה הקדימה רפואה למכה, ונמלטה עם ילדיה לדירת מסתור בשכונת מאה שערים.

בעלה העביר את המידע לגורמי הרווחה, ואלו נפגשו עם האשה והודיעו לה, כי באם לא תסכים להגיע להבנות עם בעלה - ילדיה יוצאו מחזקתה.

האשה סירבה לשתף פעולה, ואנשי הרווחה הודיעו כי יוציאו מחזקתה את ילדיה כבר ביום ראשון הקרוב.

בצר לה, פנתה האשה להוריה, המתנגדים בתוקף להתנהגותה המוזרה. אביה - דמות רבנית ידועה בבני ברק - נחשב לאחד מראשי הלוחמים ב'כת השאלים'. רק לאחרונה התבטא האב, באסיפה מצומצמת שנערכה בכדי לתכנן דרכים כיצד להילחם בכת המסוכנת: "השאל זה איסור ייהרג ובל יעבור. כמו הגזירה של גיוס בנות. ממש סיטרא אחרא".

למרות המתח, הגיעו הורי האישה, מלווים באחיה, עם טנדר גדול, ועזרו לאישה להימלט מהשכונה ומאנשי הרווחה, המאיימים להוציא את ילדיה מרשותה.

בשעה 02:00 לפנות בוקר סיימו בני המשפחה להעמיס את תכולת הדירה על הרכב המסחרי, והמשפחה עברה להתגורר בבית ההורים בבני-ברק.

כיצד ינהג האב, הנלחם באנשי הכת, בבתו המתהלכת עם שאל? נמתין להתפתחויות.









תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}