כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

המהפך של בני • מקווי הנייעס לפוליטיקה שכונתית

הבחירות לוועד השכונתי בשכונת הבוכרים מתקרבות לישורת האחרונה • מי שהחליט להתמודד על מקום ברשימה הוא שדרן קווי-הנייעס: בני מחלב • ראיון ראשון

שכונת מאה שערים. צילום: ארכיון
שכונת מאה שערים. צילום: ארכיון



תהליך הגשת מועמדות לבחירת חברי המינהל הקהילתי בשכונת הבוכרים, נכנס לישורת האחרונה.

הבחירות שצפויות להיערך ביום שלישי, יז' כסלו, יתקיימו ב- 3 שכונות: אזור א'- כולל את שכונת כרם אברהם, נוה צבי, שכונת הבוכרים – בו יבחרו 4 נציגים להנהלה. אזור ב' - הכולל את שכונת זכרון משה ומקור ברוך שבו ייבחרו 4 נציגים. אזור ג' - הכולל את שכונת מאה שערים ובו ייבחר נציג אחד. בסך הכל יבחרו תשעה חברי הנהלה שייצגו את הציבור בהתנדבות וישתפו פעולה עם הצוות המקצועי של המנהל.

כיום מהווה המינהל גוף מעין עירוני הפועל להענקת מענה קהילתי מתקדם בתחום החינוך, חברה, תרבות, תיירות ובתחום הפיזי בהתאם לצורכי הציבור החרדי. בנוסף, ייצוג האינטרסים השכונתיים והקהילתיים בפני המערכות השונות.



במתמודדים: העיתונאי החרדי בני מחלב

אחד המתמודדים בבחירות באזור ג' הוא העיתונאי החרדי, בני מחלב, שהחל לנהל קמפיין בשכונה: "אני מתמודד בעקבות בקשות מכל החוגים והעדות באזור מאה שערים", הוא אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "אני חושב שכמועמד שמגיע דווקא לא ממקום סקטוריאלי אני יכול לתת ביטוי לכל התושבים ולהביא להסכמה בין כל הפלגים ולנסות לפתור את המחלוקות בהסכמה ובהידברות לשביעות רצון כל הצדדים.

"מי שרוצה שינוי אמיתי ומהותי במאה שערים מניקוי אשפה ועד שיפוץ תשתיות כבכל שכונה מתקדמת בירושלים בי"ז כסליו יצביע למועמד שידאג לאינטרס השכונתי! והדבר החשוב 16 שנה הדבר הזה לא קרה. הפעם יש לתושבים את הכוח לשנות".

את הטפסים להגשת המועדות ניתן לקבל במשרדי המינהל הקהילתי בוכרים-גאולה רח' דוד 10 ירושלים. יש למלא את הטופס ולהחתים 50 תומכים תושבי הארץ המתגוררים בשכונה.

יצוין, כי את הטפסים ניתן להגיש עד לתאריך כ' חשון .

זכות הבחירה ניתנת לאזרחי ישראל שבתעודת הזהות שלהם מופיעה כתובת מגוריהם בשכונה, או אזרחי חו"ל שיציגו מסמך עירוני בו מופיע שמם וכתובתם בגבולות השכונה.

יצחק טרכטינגוט, מזכיר ועדת הבחירות אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "כולנו תקווה כי ההנהלה שתבחר תהיה על פי רצון התושבים, ותמשיך את עבודת הקודש בה החלו חברי ההנהלה העכשווית. אנחנו כאן כצוות מקצועי נפעל על מנת לדאוג להליך הבחירות שיהיה נקי וישר והתושבים יוכלו לממש את זכותם ולבחור הנהלה שתייצג אותם".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}