כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

המאבק ב'שאלים': הבריחה המסתורית ממא"ש באישון לילה • תיעוד בלעדי

התמונות על שם "הבריחה המסתורית" אם רוצים להחליף פותחת

  • כ"א חשון התשע"ב
המאבק ב'שאלים': הבריחה המסתורית ממא"ש באישון לילה • תיעוד בלעדי

הבריחה המסתורית ממאה שערים באישון לילה: הסיפור הבא נשמע כלא מציאותי ולקוח מספרי חטיפות הילדים 'בתימן' אך הוא התרחש אמש (ה) בשכונת מאה שערים בירושלים בשעת לילה מאוחרת.

אישה ו- 3 ילדיה הנמנים על כת 'השאלים' ארזו אמש (ה) את חפציהם, העמיסו אותם על טנדר מסחרי, ועזבו את השכונה לדירת הוריה של האם בבני ברק אשר נחשבים למובילי המאבק המתנהל נגד הכת.

סיפורה של האישה נחשף בתחילת השבוע ב'בחדרי חרדים', כאשר ברחה עם ילדיה ממקום מגוריה, בית שמש ועברה להתגורר בדירה קטנה בתוך שכונת מאה שערים. במקביל, בעלה ניסה להעביר את ילדיו לחזקתו תוך שהוא מערב את גורמי הרווחה.

כזכור, גורמי הרווחה הציבו אולטימאטום לאישה אשר נמצאת ימים ספורים לפני לידתה הרביעית: "או שתשתפי איתנו פעולה או שנוציא ממך את הילדים". בתחילה ניסו העסקנים להגיע להסכם מסוים עם האישה אך התחרטו וגורמי הרווחה תכננו להופיע ביום ראשון הקרוב כדי להוציא את הילדים מרשות האם.

במהלך החודשים האחרונים הייתה האם מנותקת ממשפחתה הליטאית המתגוררת בבני ברק. אביה נחשב לאחד ממובילי המאבק ב'כת השאלים' בשבועות האחרונים. כך לדוגמא, באסיפה מצומצמת שנערכה אתמול בערב לפעילים נגד ה'שאלים' אמר אביה כשהוא נמצא על קו הטלפון: "השאל זה איסור ייהרג ובל יעבור, כמו הגזירה של גיוס בנות- ממש סיטרא אחרא".

למרות זאת, יצרה האישה קשר עם משפחתה וגוללה בפניהם את הסיפור.

אתמול, הגיעו לשכונת מאה שערים הוריה, אחד מאחים בטנדר מסחרי לבן ובו העמיסו במשך שעה ארוכה את חפציהם ואת תכולת ביתם זאת במטרה להעביר את האישה וילדיה לבית ההורים בב"ב.

המטרה היא למנוע את הוצאת הילדים מהאישה על ידי גורמי הרווחה ביום ראשון הקרוב.

שאלת השאלות, מה יעשה אביה, אחד מראשי המאבק ב'כת השאלים' כשבתו אחת מנשות השאלים מתגוררת בתוך ביתו.









תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}