כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"איך אביט ברוצח?" • אמו של יוסף בוזגלו מדברת

בלעדי ל'בחדרי חרדים' • לקראת פסק הדין במשפטו של הרוצח אבי שמלצר, מדברת אמו של הנרצח יוסף חיים בוזגלו ז"ל • "זו שנה שלימה שאיני יכולה לעצום עין"

נאשם בהריגה: אבי שמלצר
נאשם בהריגה: אבי שמלצר



היום (ד') יגזור בית המשפט המחוזי בירושלים את דינו של אבי שמלצר, הנאשם בהריגת יוסף חיים בוזגלו ז"ל לפני כשנה.

שמלצר, נער שוליים, התארח בביתו של המנוח לכמה חודשים, ובוויכוח שהתגלע בין השניים - הוא דקר אותו למוות.

עוד בנושא:
גזר הדין של הרוצח אבי שמלצר - נדחה

לפני יותר מחודש נחתמה בין הפרקליטות ושמלצר עיסקה, לפיה עבירת הרצח הוחלפה בעבירת הריגה. שמלצר הודה, ועורכי דינו יבקשו עונש של 16 שנות מאסר, ומאסר על תנאי. התביעה תדרוש 20 שנות מאסר.

התובע יוכל לדרוש כספי פיצויים עבור משפחת הנרצח, על פי החלטת בית המשפט.

בריאיון בלעדי עם האם השכולה - ג'נט בוזגלו, היא מספרת על התחושות שלה ובני משפחתה לקראת גזר הדין הצפוי.

"אנחנו מצפים לעונש כבד"

• מה אתם מרגישים בשעות האחרונות?

"הרגשה לא פשוטה, קשה מאד. אנחנו מצפים לעונש כבד על הרוצח אך הוא טוען דברים אחרים ומאד קשה לנו עם זה. הימים האחרונים עוברים עלינו בקושי רב. אנחנו מסכנים מאד, שלושת היתומים נשארו לבד, והם אומרים שהוא גדל בלי אבא, האם זה שווה ערך?

"אנחנו לא מצליחים לישון בלילות במשך שנה שלימה. כל הזמן אני חושבת על הכלה ועל הנכדים שלי, זה לא ילד רווק שנרצח, זה אדם עם משפחה. כל לילה אנחנו מחכים שהבוקר יגיע, הפסקתי כמעט לעבוד, חצי מהשעות שאני אמורה לעבוד אני כבר לא עובדת, התחושה לא ניתנת לתיאור במילים".

• אתם מרוצים מעסקת הטיעון?

"וודאי שזה לא מספק אותנו, אני לא מבינה למה בכלל היו צריכים להגיע איתו לעסקת טיעון. הקצין החוקר שהזמין אותנו וסיפר לנו מה שקורה בתיק המשפטי אמר לי: "יוסף חיים חף מפשע", אז למה צריכים להקל על הרוצח?".

• אתם מתכוונים להגיע מחר לבית המשפט?

"בוודאי. כמו שבכל התקופה הזו אני משמיעה את דבריי, גם מחר אני מתכוונת לומר דברים, קשה לי לומר מה - כי אלו דברים שייצאו באותו רגע מן הלב. הבחור הזה היה אצלי חודשיים במעצר בית, אני ריחמתי עליו, ואני רואה בסוף את התוצאה הקשה הזו. כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר, וזה מה שקרה.

"הוא הרג את הילד שלי שממש לא היה קשור אליו. איך הוא הגיע אליו? אני לא יודעת.

"אחיו ואחיותיו של יוסף חיים יגיעו מחר לבית המשפט, זו תחושה קשה מאד. הם לא מסוגלים להסתכל בפניו. התחושות בבית הן קשות מאד, כל אחד מאשים את השני ויש כעס נורא.

"אני נמצאת כל הזמן בשירות פסיכולוגי מול הילדים, כל אחד מפיל את האשמה על השני, כועסים עליי שאני הכנסתי אותו לבית. אני צריכה לעמוד בסוף מול הילדים ומול הכלה.

"הנכדים שלי הולכים לחיות את חייהם בלי אבא, אני יודעת אם הם יכעסו במהלך חייהם?, מה יהיה איתם? אמא שלהם תצליח לבנות את העתיד שלה? אף אחד לא מבטיח לנו עתיד מזהיר עם החיים, הילדים האלו יודעים מי הוא הרוצח וזה לא פשוט להמשיך הלאה כך".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}