כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

צה"ל פגע במוקדי טרור בצפון הרצועה

חיל האוויר פגע במהנרות בצפון עזה, בתגובה לירי רקטת קסאם לעבר אזור הדרום • מנהרות הטרור נועדו לחדירת מחבלים וביצוע פיגועי טרור נגד אזרחים וחיילים

צה"ל פגע במוקדי טרור בצפון הרצועה

חיל-האוויר תקף הלילה (רביעי) סמוך לשעה 1:00 מנהרת טרור ומוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכל המטוסים שבו בשלום לבסיסם.

מקורות פלסטינים דיווחו כי בין היעדים שהותקפו ישנו אתר של הזרוע הצבאית של חמאס בצפון הרצועה. על פי סוכנות הידיעות הפלסטינית וואפא, שני אזרחים פלסטינים נפצעו באורח קל, וכי את התקיפה ביצעו שני מטוסים מסוג F-16.

בהודעה שפירסם דובר צה"ל נאמר כי מדובר במנהרת שנועדה לחדירת מחבלים לשטח ישראל על מנת לבצע פיגועי טרור נגד אזרחים וחיילים. עוד נאמר בהודעה כי צה"ל לא יסבול כל נסיון לפגיעה באזרחי המדינה וימשיך לפעול בעוצמה נגד כל גורם המפעיל טרור נגד מדינת ישראל. "ארגון חמאס הוא הכתובת והוא האחראי לירי הרקטות מכיוון הרצועה", אמר הדובר.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי רקטת הקסאם שפגעה מוקדם יותר בגן ילדים ריק במועצת שער הנגב וגרם נזק לרכוש.

לפני יומיים פגע חיל האוויר במוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה, גם אז בתגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל. בשבוע שעבר תקף צה"ל מוקד פעילות טרור בדרום רצועת עזה. בחודש שעבר נורו בסה"כ לעבר שטח ישראל 52 רקטות ו-6 פצצות מרגמה.

על פי מקורות פלסטינים, ארגון אל תווחיד ואל ג'יאהד המזוהה עם אל קעידה, הוא זה שירה את 2הרקטות אתמול (שלישי) לעבר אזור המועצה אזורית שער הנגב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}