כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

גלעד חזר? גם הצ'קים • "זכינו לשחרור גלעד"

משפחת אושרוב הגיעה ימים ספורים לפני שחרור גלעד שליט לאוהל המחאה • ההורים התרגשו, והחליטו לתרום מכספם למאבק • הבוקר, הם קיבלו מעטפה ובה הצ'ק המבוטל

גלעד חזר הביתה. גם הצ'קים. צילום ארכיון
גלעד חזר הביתה. גם הצ'קים. צילום ארכיון

תמר וליאו אושרוב בני ה-80 שמחו לקבל לפני מספר ימים בדואר צ'ק בחתימת ידם על סך 1,800 שקל ולא רק בגלל שהסכום לא נפרע מחשבונם. המטרה שלשמה נרשם הצ'ק הושגה עוד לפני שנעשה בו שימוש: שחרור גלעד שליט.

אושרי מניב, כתב עיתון 'מעריב' מדווח, כי כמו כל עם ישראל, גם בני הזוג אושרוב עקבו שנים בחרדה אחר מניין הימים שבהם היה שליט בשבי וכמו רבים אחרים ביקשו לתת את חלקם במאמצים לשחרורו.

ב-7 באוקטובר השנה הם ארגנו את הילדים והנכדים ונסעו מביתם שבתל אביב לאוהל המחאה של משפחת שליט בירושלים. במהלך הביקור באוהל הם כל כך התרגשו, עד ששלפו את פנקס הצ'קים ורשמו תרומה למאבק. 11 ימים לאחר מכן שליט שוחרר.

בדרך כלל הופקדו ההמחאות בחשבון הבנק של המטה תוך מספר ימים, אולם במקרה זה עדיין לא הספיקו הפעילים לגשת לבנק, והעסקה לשחרור שליט בוצעה. בשבוע שעבר הגיע מהמטה מעטפה ובתוכה הצ'ק שעליו נרשם איקס גדול - מבוטל. לצ'ק צורף מכתב שבו נאמר: "תמר היקרה, לשמחתנו לא הספקנו להפקיד את תרומתך הנדיבה וזכינו לשחרור גלעד. תודה רבה על הרצון והחיבוק. ושבו בנים לגבולם".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}