כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

באמצע המסע: התפוצץ וריד ברגל האדמו"ר

בעיצומו של מסע גיוס כספים בקנדה ובארה"ב התפוצץ וריד ברגלו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק • האם הרופאים יאסרו על האדמו"ר את המשך המסע?

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

האדמו"ר מתולדות אברהם-יצחק שוהה בשבועיים האחרונים בקנדה, לשם יצא לצורך ביסוס וחיזוק מוסדותיו בארץ. במהלך הביקור ערך האדמו"ר מספר מגביות ודינרים, שנחלו הצלחה גדולה.

ביום ראשון האחרון אמור היה האדמו"ר לנסוע לניו-יורק, לשם המשך גיוס כספים. על פי התוכנית המקורית, האדמו"ר אמור היה לשבות ארבע שבתות בניו-יורק ולאחר מכן לשוב לישראל.

כפי שפורסם כאן - באתר 'בחדרי חרדים' - סובל האדמו"ר משושנה ברגלו. השושנה מקשה עליו את ההליכה, ומקורביו חששו כי הנסיעה תתבטל. אולם, לאחר התייעצות עם רופאיו, יצא האדמו"ר למסע, שתוכנן במשך מספר חודשים, וזאת תחת מגבלות שהוטלו עליו.

ביום ראשון, החריפה הבעיה, ואחד מורידי הרגל – התפוצץ. רופא הוזעק לאכסניה בה שהה האדמו"ר, ונתן אישור להמשך המסע. אלא שבעיצומה של הנסיעה לניו-יורק התפוצץ הוריד שנית, והגבאים הבהילו את האדמו"ר לבית חולים סמוך.

הרופאים גילו כי זיהום התפשט ברגלו של האדמו"ר והוא נזקק לטיפול אנטיביוטי דחוף.

הרופאים בבית החולים חלוקים בדעתם האם האדמו"ר יוכל להמשיך במסע או שמוטב יעשה אם יחזור לארץ-הקודש כבר בימים הקרובים. אחד מגבאיו של האדמו"ר אומר ל'בחדרי חרדים': "לעת עתה מסתמן שהאדמו"ר ייצא למנוחה בת שבוע, ולאחר מכן ימשיך במסע גיוס הכספים".

הציבור נקרא להתפלל לרפואת האדמו"ר רבי שמואל יעקב בן יענטא לרפואה שלימה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}