כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

התפתחות בחקירה? • הרב יאשיהו פינטו ביטל נסיעה מתוכננת להונגריה

בצל חקירת המשטרה ותקיפת ביתו באשדוד, ביטל הרב יאשיהו פינטו נסיעה מתוכננת להונגריה • היה אמור לשמש כאורח כבוד של בית חב"ד • בראיון לערוץ 10 - סיפר הרב: "ישבנו עם אנשים, פתאום היה פיצוץ גדול. ה' ירחם" • "הישיבה הקדושה נמצאת בניסיון קיומי קשה ביותר" • צפו

הרב בתפילה. צילום ארכיון
הרב בתפילה. צילום ארכיון

הרב יאשיהו פינטו ביטל נסיעה מתוכננת לבודפשט שבהונגריה, שהייתה אמורה להתקיים מחר (ג').

הרב היה אמור לשמש כאורח הכבוד בוועידה של בית חב"ד המקומי, אך החליט ברגע האחרון לבטל את הנסיעה, זאת בעקבות החקירה המשטרתית שנפתחה, בעקבות זריקת החזיז על ביתו באשדוד.

סחיטה באיומים • 'בחדרי חרדים' עם כל הדיווחים:
רבי יאשיהו פינטו על הסחיטה והאיומים: "אנחנו עוברים ימים קשים, מרים"
"מי שזרק החזיז בבית הרב פינטו יכול לעשות עוד מעשים"
ישי למשטרה: טפלו באיומים ובפגיעה ברבנים
חזיז הושלך לביתו של רבי יאשיהו פינטו

בהזמנה שנשלחה לפני מספר ימים למוזמנים נכתב: "הננו שמחים להזמינכם לסעודת מצווה לרגל ביקורו של רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א. יחד נזכה לשמוע פניני תורה וברכה מפיו".

האירוע יתקיים מחר בשעה 19:00 בערב, למרות היעדרותו של הרב המאוים.

המשטרה ממשיכה לחקור את המתקפה על ביתו של פינטו באשדוד, זאת על רקע טענותיו אודות סחיטה באיומים מצד גורמים בארצות הברית.

אחד מבאי ביתו של הרב סיפר ל'בחדרי חרדים', כי המאבטחים ששהו סמוך לבית, לא הצליחו ללכוד את זורק החזיז בשל החשש כי מדובר בנפילת טיל גראד. "המאבטחים מיהרו לתפוס מחסה. אף אחד לא חשב שמדובר בתקיפה מכוונת של ביתו של הרב".



בתוך כך, היום קיים העיתונאי אבישי בן חיים מערוץ 10 שיחה עם הרב שהגיב בקצרה לתקרית: "ישבנו פה עם אנשים", הגיב הרב לשאלה היכן שהה בפיצוץ. "פתאום רעש גדול. השם ירחם, השם ירחם. הקב"ה יעזור, אנחנו מקווים שכולם יחזרו בתשובה. אף פעם לא עמדנו בכזו סיטואציה. מה שעברנו בשנתיים האחרונות המשפחה שלנו והישיבה הקדושה, זה היה ניסיון קיומי קשה ביותר. אנחנו מקווים שהקב"ה ירחם עלינו והניסיון הקיומי יבוא בקרוב לפתרון שלו.

"אנחנו שמחים, מצד אחד שעברנו עוד ניסיון, אנחנו רוצים להשתדל להמשיך למסור את הנפש שלנו ולעזור לכל יהודי ויהודי, בפשטות רוצים לחיות ולהמשיך לקדש שם שמיים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}