כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

יומיים לפני החתונה: הכלה ואימה נפצעו בתאונה

בתאונת-דרכים בבני-ברק פגע רוכב אופנוע באם ובתה • הכלה אושפזה עם שברים ברגליה ובידיה - האם עם אף שבור • קרוב משפחה: הוחלט שלא דוחים את החתונה

זירת התאונה. צילומים: דן אביב, חדשות 24
זירת התאונה. צילומים: דן אביב, חדשות 24

תאונת דרכים קשה התרחשה היום סמוך לשעה 15:20 ברחוב חזון-איש פינת רחוב נחמיה בבני ברק: שתי הולכות רגל, אם ובתה, שחצו במעבר חציה נפגעו מאופנוע שנהגו החליק כתוצאה מהגשם.

הפצועות טופלו על-ידי כונני ההצלה שהוזעקו למקום -ופונו לבית החולים 'תל השומר'.

זאבי טפר, מתנדב 'איחוד הצלה' סיפר ל'בחדרי חרדים', כי כאשר הגיע לזירת התאונה ראה שתי נשים שרועות על הכביש - אחת כבת 20 והשניה כבת 40. "הצעירה סבלה משבר ברגלה, והאם עם כאבים בכתף".

צוות כיבוי הוזעק גם הוא לזירת התאונה, כדי לשפוך חול על כתם השמן שנוצר במרכז הכביש.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הפצועה הצעירה בתאונה היא כלה, שנפגעה יומיים לפני חתונתה, שאמורה להתקיים ביום רביעי השבוע. אימה, שצעדה עימה נפצעה אף היא באורח קל.

החתן הוא תלמיד ישיבת 'מיר ברכפלד' במודיעין עלית. האם והכלה פונו לבית החולים 'תל השומר', שם התגלו שברים קלים ברגליה ובידיה של הכלה. הרופאים נאלצו לגבס אותה ולהשאירה בבית החולים. אימה נפצעה באורח קל, כאשר שבר התגלה באפה.

אחד מקרובי המשפחה סיפר, כי נכון לשעה זו, ובמצב בו נתונות האם והכלה, יהיה קשה לקיים את החתונה. אולם קרוב משפחה אחר אומר: "לאחר שהנושא נבדק, הוחלט שלא דוחים את החתונה".

אושי שלומוביץ מ'הצלה גוש-דן', שהיה נוכח בזירת התאונה, מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את אשר אירע: "רוכב אופנוע ככל הנראה החליק במעבר חצייה ופצע שתי נשים. כשהגענו, מצאנו אותן שרועות על הכביש - ורוכב האופנוע היה מבוהל מהתקרית. האישה המבוגרת פונתה באמבולנס של טיפול נמרץ, ואילו הכלה פונתה באמבולנס רגיל. הנהג סירב להתפנות ודאג כי הפצועות יקבלו את הטיפול המסור"










תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}