כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מכירות 'טמבור' בשיא של 10 שנים

ברבעון השלישי של השנה הנוכחית חל גידול חד של 12.3% במכירות וגידול של 13% ברווח התפעולי • גידול בכל שלושת מגזרי הפעילות של הקבוצה

צילום יחצ
צילום יחצ

חברת 'טמבור' החוגגת 75 לפעילותה מסכמת את שנת 2011 בצמיחה מואצת.

ברבעון השלישי של השנה הנוכחית חל גידול חד של 12.3% במכירות וגידול של 13% ברווח התפעולי.

לדברי מיכאל דיין, מנכ"ל החברה, "טמבור גאה על המשך הגידול המתמיד בהכנסות, ברווח וברווחיות שהינם תוצאה של צמיחה חדה במכירות בשלושת מגזרי הפעילות העיקריים של טמבור והמשך התייעלות.

"בשני הרבעונים האחרונים עברה פעילות הגבס לרווחיות תפעולית, לראשונה מאז פתיחת מפעל לוחות הגבס המתקדם בעכו ובתוך כשנה וחצי בלבד מאז נחנך. פעילות הגבס והבנייה היבשה בקבוצה מהווה כיום כ-20% מסך ההכנסות והיא פעילות בצמיחה".

במהלך הרבעון קיבלה 'טמבור' תו ירוק למפעל הגבס, תו התקן של מכון התקנים המעיד על ההתאמה של לוחות הגבס של טמבור לבנייה ירוקה ועל האיכות הגבוהה של המוצרים.

"יתרונותיה הרבים של הבנייה היבשה בכל הקשור לזמני הבנייה הקצרים, קלות העיצוב והשינוי, איכות הבנייה הגבוהה, צריכת האנרגיה הנמוכה בייצור והקטנת צריכת האנרגיה על ידי בידוד תרמי איכותי, כל אלה מגדילים את כדאיות הבנייה בגבס ועשויים להוות מענה של ממש לצרכי השוק המקומי לעידוד התחלות בנייה" אומר מיכאל דיין.

יצוין כי בכל הקשור לצריכת גבס, ישראל מפגרת משמעותית אחרי העולם במונחי מ"ר לנפש, והיקפי הצריכה בשוק המקומי מהווים כמחצית מאלו הנהוגים באירופה וכרבע מאלו המקובלים בצפון אמריקה – מה שמותיר מקום רב לצמיחה. בשנה האחרונה החלה 'טמבור' בתוכנית שיווקית המבוססת על הפצה רחבה לכל טמבוריה בישראל, ומייצרת זמינות מהירה של מוצרי גבס והבטחת סל מוצרים רחב וכולל. פעילות זו, לצד ההשקעה בקווי הייצור ובמוצרי מפעל הגבס, מהווים הזדמנות עסקית של ממש להרחבת השוק בישראל ולניצול פוטנציאל הצמיחה הגלום בו.

הכנסות 'טמבור' הסתכמו לכ-208 מיליון שקלים, גידול בשיעור של גידול של כ-12.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם לסך של-20.8 מיליון שקל – גידול של 13.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

"טמבור" הנו מותג הצבע המוביל בישראל כבר 86 שנים. הקבוצה שבשליטת 'גרנית הכרמל' עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של צבעים, חומרים משלימים מתקדמים לתחום הבניה, צבעי דפוס ומוצרי גבס, ובעלת 6 אתרי ייצור. הקבוצה חרטה על דגלה להוביל את עולם הצבע וחומרי גמר לבנייה בישראל ולהגדיל את צריכת הצבע לנפש על ידי התרחבות לקטגוריות חדשות ויצירת אופנת הצבע בישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}