כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

גוגל תיעד את שכונת מאה שערים • צפו בתמונות

חברת גוגל ממשיכה למפות את מדינת ישראל • בשעות הבוקר הגיע רכב החברה לשכונת מאה שערים ותיעד את הרחובות • למרבה ההפתעה: הצילום הסתיים בשקט מופתי

רכב גוגל בשכונת מאה שערים
רכב גוגל בשכונת מאה שערים



במסיבת עיתונאים בתאריך 12/092011 הודיעה גוגל על כוונתה להתחיל ולצלם בירושלים ובעוד מספר ערים בישראל עבור שירות Street View ב-Google Maps.

באירוע שנערך למול חומות העיר העתיקה בירושלים במעמד ראש העיר ירושלים ניר ברקת, הודיעה Google כי בשלב הראשון של הנסיעה והצילום תתמקד בערים ירושלים, תל אביב וחיפה. בהמשך, מתכוונת Google להרחיב את הכיסוי לאזורים ואתרים נוספים בישראל.

בין השאר צפויה גוגל להתחיל בצילומים באמצעות כלי רכב ותלת-אופן, שיצוידו במצלמות המתעדות 360 מעלות במהלך הנסיעה, ברחובות הצרים של העיר העתיקה, שוק מחנה יהודה, ים המלח, מכתש רמון ועוד. המטרה: לאפשר סיור וירטואלי בנופי ישראל, עוד בטרם תיירים נחתו בישראל.

Street View הוא יישום חינמי פופולרי של Google Maps אשר הושק במאי 2007 וזמין כבר בכ-30 מדינות בעולם. השירות מאפשר למשתמשים לנווט באופן וירטואלי בשכונות ובאתרים היסטוריים ואחרים באמצעות תמונות פנורמיות מגובה הרחוב. היישום זמין גם ב-Google Earth וב-Google Maps for Mobile.

באזורים שבהם זמין Street View יכולים הגולשים להיכנס לתמונת הרחוב באמצעות התמקדות (zooming-in) מקסימלית או באמצעות גרירת דמותו הכתומה של ה-''אטב-איש'', מצד שמאל של המפה, אל הרחוב המודגש בכחול. כך ניתן לראות מסעדה לפני שיוצאים אליה, לתכנן נסיעות וטיולים, לקבוע נקודות מפגש ולהכין את שיעורי הבית בגיאוגרפיה. מחפשי דירות יכולים לחסוך זמן הודות היכולת לבחון מראש את הבניין וסביבתו וקבל הוראות הגעה.

עסקים יכולים להפיק תועלת מטכנולוגיית ה-Street View באמצעות הטמעת השירות באתר העסק ובכך, למשל, לסייע לקידום מכירות של רשת מלונות או להגביר מודעות לחנות או מסעדה מקומיות.

רכב הצילום של 'גוגל maps' הגיע היום לסיור צילום בשכונת מאה שערים בירושלים.

צילום: נייעס 24/6, מעיין החיים bbm, והגולש אקס_אל













תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}