כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

הרב דרוקמן נלקח לחקירה • "זאת בעיית הבעיות?!"

לפני מספר שנים התבטא רבה של קריית מוצקין - הרב דוד מאיר דרוקמן נגד העסקת ערבים • הבוקר הוא נלקח לחקירה במשטרה - בה אמר: "מסרב לענות עד שתחקרו את הלוי"

הרב דוד מאיר דרוקמן. צילום ארכיון
הרב דוד מאיר דרוקמן. צילום ארכיון צילום: באדיבות המצלם

רבה של קריית מוצקין, הרב דוד מאיר דרוקמן, נחקר הבוקר בתחנת משטרת זבולון בידי צוות חוקרי יחא"ה בגין דבריו כנגד העסקת הערבים לפני מספר שנים.

בתחילת החקירה אמר הרב לחוקרים: "איני מוכן לשתף פעולה עם המשטרה כל עוד אתם לא תחקרו את אפרים הלוי, ראש המוסד לשעבר בגין ההסתה שלו נגד הציבור החרדי, שאני נמנה עליו והסתה של אנשי אקדמיה נגד הציבור שלנו".

למרות דבריו, הפנו חוקרי המשטרה רשימת שאלות ארוכה והרב השיב כדברי הפתיח אותו אמר בכניסתו לחדר החקירות. "אני פעלתי לפי החוק ולא עשיתי שום דבר עליו צריך לחקור אותי", אמר הרב בפני החוקרים.

בסיום החקירה אמר הרב: "כולנו מצפים לגאולה שלימה ולביאת גואל צדק".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הגיב הרב דרוקמן לחקירתו במשטרה: "אני לא מבין את התנהלותה של המשטרה. למה היא צריכה כך להתבזות ולהסתבך בשטויות. האם אין לה במה לעסוק כשהאיום האיראני מרחף מעלינו?, זאת בעיית הבעיות של משטרת ישראל? להלך אימים על ראשם של הרבנים.. זה הזוי לחלוטין", דברי הרב דרוקמן.

מנכ"ל תנועת "ארץ ישראל שלנו", שי גפן, אמר בתגובה בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "מדובר ברדיפה מתמשכת של הפרקליטות נגד רבני ארץ ישראל במטרה להשתיק אותם מהבעת דעה הלכתית. "אנחנו רואים בחומרה רבה את ההתעמרות ברבני ישראל, בעוד שאפרים הלוי שהסית נגד ציבור שלם ופרופסורים שקוראים לרצוח מתנחלים אינם מוזמנים לחקירות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}