כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

סיומה של 'פרשת החטיפה' • עבודות שירות להורים • פרסום ראשון

סיומה של 'פרשת החטיפה' • עבודות שירות להורים • פרסום ראשון

  • י"ג חשון התשע"ב



בבית המשפט המחוזי בתל-אביב התקבלה היום (ה) עסקת טיעון ב'פרשת החטיפה' שהסעירה את הרחוב החרדי. ההורים, תושבי לונדון שניסו לחטוף את בתם לחו"ל ונעצרו דקה לפני המראת המטוס בדרך לרומניה.

ההורים יקבלו 6 חודשים עבודות שירות ויואשמו בכתב אישום מתוקן בו הודו בו מופיעים בין היתר סעיפי האישום הבאים: תקיפה, ניסיון הוצאה מהארץ בעל כורחה של הבת, וכליאת שווא. הטיעון המפתיע חסך מההורים שנים רבות בכלא אותם היו אמורים לרצות לולא היו מואשמים בכתב האישום הקודם בו מופיע סעיף ניסיון חטיפה מהארץ.

עו"ד ששי גז והתביעה הגיעו היום להסכם בבית המשפט עליו טרם התקבל האישור הסופי. במהלך חודש דצמבר הקרוב תאושר העסקה באופן סופי וייקבע סוג עבודות השירות שיקבלו ההורים של הנערה.

בתוך כך, ההורים עברו להתגורר בתקופה בה התנהל תיקם בבית המשפט מלונדון לירושלים ומאז ששוחררו לביתם עברו טיפולים רבים אצל מומחים שונים כדי להוכיח את רצונם בבית המשפט לחזור לשגרה.

כזכור, בדיון האחרון שהתקיים בבית המשפט לקח הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק את הפרשה לטיפולו האישי, פרש את חסותו על ההורים והבטיח כי ניסיון החטיפה לא יחזור על עצמו וההורים יישארו בארץ עד תום ההליכים.

כאמור, היום התקבלה העסקת טיעון על ידי הצדדים והיא תאושר בחודש הקרוב על ידי בית המשפט.

ובכך תבוא לסיומה 'פרשת החטיפה'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}