כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

סוף ל'פרשת החטיפה' • עבודות שירות להורים

פרסום ראשון • בבית המשפט המחוזי בתל-אביב התקבלה עסקת טיעון ב'פרשת חטיפת הנערה' לרומניה • על ההורים ייגזרו שישה חודשי עבודות שירות

גיון במעצר בבית משפט. צילום אילוסטרציה
גיון במעצר בבית משפט. צילום אילוסטרציה



בבית המשפט המחוזי בתל-אביב התקבלה היום (ה) עסקת טיעון ב'פרשת החטיפה' שהסעירה את הרחוב החרדי.

ההורים, תושבי לונדון, שניסו לחטוף את בתם לחו"ל ונעצרו ממש לפני המראת המטוס בדרך לרומניה, יקבלו 6 חודשים עבודות שירות ויואשמו בכתב אישום מתוקן, בו מופיעים, בין היתר, סעיפי האישום הבאים: תקיפה, ניסיון הוצאה מהארץ בעל כורחה של הבת, וכליאת שווא.

העסקה המפתיעה חסכה מההורים שנים רבות בכלא, אותן היו אמורים לרצות לו היה נותר כתב האישום המקורי, בו הופיע סעיף על ניסיון חטיפה מהארץ.

עו"ד ששי גז והתביעה הגיעו להסכם על עיסקת הטיעון, שטרם קיבלה אישור סופי. במהלך חודש דצמבר הקרוב תאושר העסקה בבית המשפט, וייקבע סוג עבודות השירות שיבצעו הורי הנערה.

בתוך כך, ההורים עברו להתגורר במהלך התקופה בה התנהל תיקם בבית המשפט - מלונדון לירושלים. מאז שוחררו לביתם ממעצר, עברו ההורים טיפולים אצל מומחים שונים, כדי להוכיח את רצונם לחזור לשגרה.

בדיון האחרון שהתקיים בבית המשפט, לקח הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק, את הפרשה לטיפולו האישי. הוא פרס אז את חסותו על ההורים, והבטיח כי ניסיון החטיפה לא יחזור שוב, וכי ההורים יישארו בישראל עד תום ההליכים.

כאמור, היום התקבלה עסקת טיעון על-ידי הצדדים. וכך, עם הינתן האישור הסופי בבית המשפט, תבוא לסיומה 'פרשת החטיפה'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}