כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

חדש באורנג': סינון אתרים גם באינטרנט הסלולארי

באמצעות השירות החדש יוכל ציבור הלקוחות ליהנות מגלישה בטוחה, לחסום ולהגביל את הגישה לאתרים לא רצויים ברשת. והמחיר? בעלות סמלית של 9.90 ש"ח בלבד

חדש באורנג': סינון אתרים גם באינטרנט הסלולארי



Orange משיקה שירות חדש של סינון אתרים באינטרנט הסלולארי. עם השירות החדש יוכל ציבור הלקוחות ליהנות מגלישה בטוחה גם באינטרנט הסלולרי, ובאמצעותו לחסום ולהגביל את הגישה לאתרים לא רצויים ברשת. במסגרת השירות, ניתן לקבל שירות בסיסי ללא עלות, הכולל גלישה לכל אתרי האינטרנט למעט כאלה העוסקים בתכנים פוגעים ובעניינים של "הרחק מן הכיעור ומן הדומה לו". בנוסף, ניתן לקבל שירות של סינון אתרים מתקדם, הכולל סינון תכנים בכמה רמות לבחירת הלקוח, באמצעות ממשק ניהול מתקדם. בין האפשרויות, ניתנת האופציה לבחירת שירות "מייל בלבד", המאפשר חסימה מלאה לגישה קולקטיבית לכל אתרי האינטרנט, למעט הדואר האלקטרוני.

אפשרויות נוספות בשירות הסינון המתקדם: גישה לרשימת אתרים אישית, כאשר הגלישה תתאפשר רק לאתרים שהוגדרו מראש באופן אישי על-ידי הלקוח; גלישה לרשימת אתרים שנבדקו ידנית ואושרו על-ידי ספק השירות, במקביל לאלה שאושרו והוגדרו באמצעות הלקוח. כמו-כן, ניתנת אפשרות לרמת סינון מותאמת במיוחד לציבור שומרי תורה ומצוות, החוסמת את הגישה לאתרים המכילים תכנים בעייתיים שאינם מתאימים ואינם הולמים את רוח היהדות כפי שהוגדרו על ידי ספק השירות.

אפשרות מעניינת נוספת קיימת במערכת הסינון המתקדמת היא היכולת לתזמן רמות סינון בהתאם לשעות היממה. במידה והלקוח מבקש למנוע את הגישה של הילדים - העוסקים במחשב הביתי בשעות מוגדרות במשך היממה - לאתרים מסוימים, הבחירה באופציה הזו מהווה עבורו פתרון מושלם. מ-Orange נמסר, כי שירות סינון אתרים בסיסי הינו, כאמור, ללא עלות וכרוך בהרשמה מראש לשירות. העלות החודשית עבור השירות הסינון המתקדם הינה סמלית ועומדת על-סך של 9.90 ₪ בלבד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}