כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"ישנו מיעוט שעושה לי את המוות" • מלול תוקף שוב

ראש עיריית רחובות ניצל דיון של ועדת הערר בכדי לתקוף את מתנגדיו החילונים והחרדים: "לא חלמו שמזרחי משעריים - יעשה מהפכה בעיר" • "מפיצים עלי השמצות ופשקווילים"

הם מפיצים שמועות ופשקווילים. רחמים מלול. צילום: בחדרי חרדים
הם מפיצים שמועות ופשקווילים. רחמים מלול. צילום: בחדרי חרדים

ועדת הערר המחוזית ברחובות דנה אתמול (ד) בערר שהגיש פורום 'רחובות שלנו' נגד המשך בניית 'בית העם' בעיר.

בסיכום הדיון לא התקבלה הכרעה, אך ראש העיר ניצל את ההזדמנות בכדי לתקוף את הציבור החרדי שנלחם נגד הקמת 'בית העם'.

לפני מספר שבועות הגיש הפורום ערר נגד המשך הבניה. הוועדה השיבה כי היא ממליצה (לא מחייבת - י"א) להפסיק את העבודות הבנייה, ורק לאחר הדיון תוכל להכריע בעניין.

בישיבה שהתקיימה אתמול הציגו העותרים והמשיבים את עמדותיהם ביחס להקמת היכל התרבות, בצמוד ובמשולב לבית העם ההיסטורי של רחובות, במגרש הגובל עם בית הכנסת הגדול וההיסטורי של העיר.

"מה לעשות עכשיו?" שאל מלול בתחילת דבריו, "רוצים שאפטר את הזכיין? יש לנו התחייבויות בסך 32 מיליון!!, האדריכלית עלתה לנו 3-2 מיליון ש"ח. נבחרתי לפני שנתיים, משום מה בתקופתי זכיתי לתנופת פיתוח. אף אחד לא האמין שראש עיר שאיננו מהותיקים, עם כיפה על הראש, שהוא מזרחי משעריים, יפעל כך לפיתוח העיר.

"אנחנו עובדים עכשיו ב-50 אתרים. חלום של תושבים לבניית היכל תרבות חדש מתבצע דווקא על ידי, והם לא רוצים".

לאחר שסיים למנות את מעלותיו – עבר מלול למתקפה: "ישנו מיעוט חרדי שעושה לי את המוות. כל העיר יודעת על הויכוח ביני לבניהם. הם מתנגדים מסיבות אידיאולוגיות וישנם מולם 10 רבנים ספרדיים שהביעו תמיכה נחרצת (בהקמת ההיכל בצמוד ובמשולב עם בית העם – י"א), כולל הגר"ע יוסף".

הוא הוסיף ותקף גם את הציבור החילוני: "יש מיעוט שני של 10 אנשים מ'רחובות שלנו', שתוקף אותי על כל צעד שאני עושה. לא מעניין אותם עניין החניות, הם בכלל לא גרים בסמיכות למקום. המיעוט הזה מפיץ עלי השמצות ופשקווילים, הם לא רוצים לראות הצלחה של ראש עיר כמוני".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}