כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

התאונה בקונטיקט • דרכם האחרונה של שני השכנים

מאות בהלוויות בבורו-פארק • מאבק על חיי שניים מהפצועים • אם של פצוע: "זו טראומה, הסיוט הגרוע ביותר של כל אמא" • לישיבה הובאו פסיכולוגים ששוחחו עם התלמידים

זירת התאונה
זירת התאונה



הקהילות היהודיות בווטרברי שבקונטיקט ובפלטבוש שבברוקלין, מתקשות לעכל את פטירתם הטראגית של שניים מבחורי ישיבת 'עטרת שמואל', ופציעתם של 9 אחרים מנוסעי המיניבוס, שהיו בדרכם לישיבה בה הם לומדים.

עוד בנושא:
טרגדיה • שני בחורים מפלטבוש נהרגו בתאונת דרכים בדרך לישיבה בקונטיקט




בבית החולים ממשיכים הרופאים להיאבק על חייהם של שניים מהבחורים, שנפצעו באורח אנוש בתאונה. אחד מהם עבר ניתוח.

בני המשפחות מבקשים מהציבור להרבות בתפילות לרפואתם של הבחורים: אריה לייב בן פערל הינדל וישראל בן נחמה מאטעל.

7 פצועים נוספים נפצעו בדרגות שונות, אך לא נשקפת סכנה לחייהם. הם צפויים לעבור בדיקות נוספות - ואז ייקבע מצבם.

בין הפצועים: אלימלך ספרלינג, ג'י טפלר, פנחס פלדמן, משה ספרלינג, מאיר קולפסקי, אברהם שמולביץ, אריה ליצמן, אברהם ג'ונגלרס וישראל בראון.

בשכונת בורו פארק שבברוקלין התקיימו בצהרי יום ב' הלוויתם של אלי שיינברון ז"ל בן ה-16(שיצאה בשעה 14:00 מבית הלוויות 'שומרי החומות'), ושל שמואל דניאל קינג ז"ל (שיצאה בשעה 15:15 מבית הלוויות 'שומרי הדת').

שני הבחורים מתגוררים ברחובות סמוכים בשכונת פלטבוש. בשתי הלויות השתתפו מאות בחורי ישיבה, אברכים ושכנים, המתקשים לעכל את הטרגדיה.

זו טראומה

הבחורים שהיו מעורבים בתאונה לומדים בישיבת 'עטרת שמואל' בווטרברי שבקונטיקט. נהג המיניבוס, בן 21, גם הוא מהישיבה.

כתוצאה מסופת השלגים העזה שפקדה את מזרח ארה"ב בסוף השבוע שעבר, נותקה אספקת החשמל לישיבה. בשל כך, הועברה הישיבה באופן זמני לניו-יורק. אתמול חזר החשמל לפעול והבחורים שבו לישיבה, כשבדרכם אירעה התאונה המחרידה.

הרב שלום זיגפריד, סגן נשיא הישיבה, אמר בריאיון לאתר VIN: "אנחנו נמצאים במצב של אבל והלם גדול. אנחנו מתפללים שנוכל להמשיך קדימה למרות הטרגדיה הקשה".

הרב זיגפריד אישר, כי נהג המיניבוס נמנה על בחורי הישיבה, וכי במהלך השעות האחרונות הגיעו לישיבה פסיכולוגיים כדי לטפל במצבם הנפשי של הבחורים.

"זו טראומה, זהו סיוט הגרוע ביותר של כל אמא", אמרה אמו של אחד הבחורים בישיבה.

עוד נודע, כי זו הפעם השנייה שתאונת דרכים קטלנית גודעת חיים של תלמידים מהישיבה: בשנת 2003 נהרג הבחור שעיה טוורסקי ז"ל, כתוצאה מתאונת דרכים, כשהיה בדרכו לישיבה.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}