כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

צפו: מדוע לבש סגן השר חלוק וארז מלח

סגן שר החינוך מאיר פרוש, סייר הבוקר (שלישי) במוסדות 'צהר הלב', לילדים בעלי מוגבלויות ברכסים, שם סייע לארוז את ארזי המלח בטעמים • פרוש: "הילדים האלו פותחים צהר ללב"

צפו: מדוע לבש סגן השר חלוק וארז מלח



סגן שר החינוך מאיר פרוש, סייר הבוקר (שלישי) במוסדות 'צהר הלב', לילדים בעלי מוגבלויות ברכסים. את הסיור פתח סגן השר במרכז התעסוקה הייחודי של צהר הלב לאנשים בעלי מוגבלויות.

במהלך כל הסיור התלוו לסגן השר, המנכ"ל ישראל קורניק, וסמנכ"ל הכספים יוסי בר.

המרכז מעסיק את בעלי המוגבלויות בייצור מלח מים המלח בטעמים שונים ובאריזתם. מדובר במרכז חדשני שרק לפני חודשיים עבר למשכונו החדש והמשוכלל. פרוש התרגש לראות את עבודתם המסורה של בעלי המוגבלות, וביקש להצטרף לעבודתם כתף אל כתף, וכך במשך דקות ארוכות עבד סגן השר על פס הייצור.

פרוש בסיור בצהר


משם המשיכה הפמליה לביקור בבית הספר של הרשת לילדים בעלי צרכים מיוחדים, שם נפגשו עם 180 תלמידי בית הספר, וזכו לסקירה ממנהלת בית הספר על תוכנית הלימודים הייחודית והמותאמת. מנהלת בית הספר אף הציגה בפני סגן השר את פינת החי הפרטית, הג'ימבורי המטופח, חדר סונלזן, המטבח הטיפולי, דירות ההכשרה ועוד.

סגן שר החינוך, שהתרשם מהפעילות, אמר במהלך הסיור: "הילדים והנערים של צהר הלב פותחים את הלב, ומאירים בדרכם הייחודית את סביבתם. התרשמתי מהפעילות החינוכית הענפה של הצוות החינוכי והמקצועי".
מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}