כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"זה היה מחריד" • פעוטה נשרפה למוות ברכב המשפחתי

במושב בית צוריף הותירו הורים את שני ילדיהם ברכב המשפחתי • ברכב פרצה אש וילדה כבת 3 נלכדה ונשרפה למוות • איש 'הצלה': "האב רץ סביב הרכב וזעק בחוסר אונים"

הרכב השרוף. צילום: פרטי
הרכב השרוף. צילום: פרטי

במושב בית עריף שבשפלה, עלה רכב באש, מהמקום חולץ ילד במצב קל, ילדה כבת 3 נלכדה בלהבות ונשרפה למוות.

סמוך לשעה 16:30 התקבלה קריאה על שריפה באחד המשקים החקלאיים במושב בית עריף, צוותי כיבוי שהגיעו למקום גילו רכב שעולה באש והחלו בפעולות כיבוי.

מספר דקות מוקדם יותר, הגיעה האם לביתה כשברכבה ילדיה ונכנסה לביתה, זמן קצר לאחר מכן פרצה אש ברכב, שכן חילץ את הילדה מהרכב כשהיא ללא רוח חיים, והזמין כיבוי האש.

צביקה מתנדב 'איחוד הצלה' מספר ל'בחדרי חרדים': "קיבלתי קריאה על שריפה עם לכודים בדירה בבית עריף, עמי הגיעו גם כבאית וניידת משטרה. נכנסנו לחצר הפנימית שם ראינו רכב מאזדה עולה באש, ראינו אנשים צועקים מסביב, צוותי הכיבוי החלו לפעול, כשהאב רץ סביב הרכב וזעק בחוסר אונים את שם בתו. אך הילדה הייתה ללא רוח חיים, והאמא התעלפה וטופלה על ידי החובשים".

המשטרה חוקרת את נסיבות השריפה, ונבדקים שני תרחישים: האחד שהילדים שיחקו משחק באש בתוך הרכב, או לחילופין בתקלה טכנית שגרמה לאסון.

מתנדב זק"א משה בן הרוש אמר: "ראיתי מראה איום ונורא, מראה מחריד שלא רואים כל יום, אני אב לילד בגיל הזה, ומיד עלו בזכרוני תמונות של ילדי".

הלוויית הילדה תיערך הלילה, במושב בית עריף.











תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}