ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

סערת הפגיעה בתלמידות: "המנהל שקרן" • צפו

המחוקק החרדי ממשיך ללחום את מלחמתם של הורי התלמידות בדרך אולי לצדק; לאחר שמנהל בית הספר שיגר מכתב להורים בו טען כי הטענות אינן כצעקתן, הייקינד יוצא מכיליו ובסרטון שפרסם הוא מקריא עדויות שקיבל ומכנה את המנהל בשמו "שקרן" • צפו

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay



הסערה בברוקלין מסרבת לרדת מסדר היום: לאחר הפרסום על כך שמנהל בית ספר לבנות 'בית שרה' בבורו פארק ידע שאחד העובדים הגויים בבית ספרו, פוגע בתלמידות ולא עשה דבר כדי לעצור את מעשיו, המחוקק החרדי של מדינת ניו יורק דב הייקינד, שנכנס לעובי הקורה אחרי שמאות הורים פנו אליו עם תלונות שהבנות שלהם נפגעו, פרסם סרטון בו הוא מקריא חלק מהמכתבים שקיבל מהורי הנפגעות.

לדברי הייקינד, המנהל הרב נחום קליין שקרן ולא אמין בתגובה שלו לפרסומים.

דב הייקינד נגד מנהל בית הספר שהעלים עין מפגיעות בתלמידות


הסרטון של הייקינד מגיע שלושה ימים לאחר מכתב שפרסם הרב קליין שתיאר במכתב את הטענות נגדו ונגד בית הספר כ"לא מוצדקות". במכתב נאמר להורים כי בטיחות התלמיד היא בראש סדר העדיפויות, המנהל טען כי הפרסומים והעדויות המוקלטות שהופצו ברשתות החברתיות המאשימות את בית הספר בהעלמת עין על מעשיו של העובד הלא יהודי, "אין בהן בסיס של אמת והופצו על ידי מי שאין לו ילדים בבית הספר".

בוידאו נראה הייקינד נסער, ואומר כי המנהל משקר, וכי מאות הורים שלחו לו מכתבים דרך המייל ובדרכים נוספות, בוידאו הוא מקריא כמה מן המכתבים כשהוא נסער וכועס.

הייקינד מדבר על עדויות של בנות על דברים שלא ראויים להתפרסם אצלינו כי התיאורים קשים מדי, לאחר שהייקינד מקריא מספר עדויות וקורא מתוך המכתבים, הוא אומר כי זה "מדהים שבמקום לטפל בבעיה, קליין שולח מכתב שבו נכתב שהמקרים הם לא עניין כזה גדול".

הייקינד פונה להורים נוספים שבנותיהן חוו פגיעה, לספר לו על כך, "אסור לשתוק על זה, ילדים צריכים להיות מוגנים". אומר הייקינד.

כפי שדווח לפני ארבעה ימים ב'בחדרי חרדים', האתר החרדי האמריקאי VosIsNeias חשף פרשיייה מטלטלת, לפיה, עובד גוי בבית הספר לבנות 'בית שרה' בבורו פארק פגע בעשרות תלמידות לאורך שנים, ההורים התלוננו אך המנהל לא שעה לתלונות והשאיר את העובד בבית הספר, רק לאחר שהסיפורים החלו לדלוף לתקשורת, הוא פיטר אותו מבלי לדווח למשטרה על מעשיו.

המחוקק החרדי של מדינת ניו יורק דב הייקינד סיפר אז לאתר, כי קיבל מאות שיחות טלפון מהורים שהתלוננו באוזניו על כך שבנותיהם נפגעו לכאורה על ידי העובד הגוי.

הייקינד ציין, כי אותם הורים תינו בפניו כי התלוננו והתריעו באוזני מנהל בית הספר, אך זה התעלם מהם ולא נקף אצבע בכדי לעצור את הפגיעה.

עקב כך פנה המחוקק באמצעות חשבון הטוויטר שלו להורים הבנות הנפגעות, להתקשר אליו ולספר לו על כך. לדברי הייקינד, מנהל בית הספר אמר לו כי מעל 100 הורים התקשרו אליו בתוך זמן קצר.

הייקינד הוסיף כי הוא קיבל שיחת טלפון ממחלקת הפשיעה של המשטרה, שביקשה לדעת פרטים ופתחה בחקירה.

"אין ספק שהמעשים החמורים קרו, והעובדה שהנהלת בית הספר שתקה ונתנה לעובד הגוי ללכת בלי להתלונן עליו מדברת בעד עצמה". אמר הייקינד.

הייקינד הוסיף כי "בית הספר מתהדר בקעמפ קיץ שהוא מקיים כל שנה, ושם נשמרים גדרי הצניעות בצורה חמורה ביותר", ופה לא ראינו את זה.

לדברי הייקינד הוא קיבל תלונות מבנות על דברים שנעשה להם, 'בחדרי חרדים' חוסך מהגולשים את תיאור המקרים שהתרחשו בבית הספר וגם בקעמפים בהרים.
בית ספר ברוקלין דב הייקינד נחום קליין בית שרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד