כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

צעירי 'קדימה' במשמרת מחאה מול לשכת רה"מ

צעירי 'קדימה' דורשים שינוי בתקציב במגוון אמצעים • דיון בוועדת השרים לענייני חקיקה, קמפיין ענק באינטרנט ומשמחרת מחאה בראשות ח"כ יואל חסון

שלטי המחאה של 'קדימה', בשבוע שעבר
שלטי המחאה של 'קדימה', בשבוע שעבר

כפי שהבטיחו, החל מושב החורף של הכנסת בקולות מחאה רמים של מפלגת "קדימה".

בשעה זו נערכת מול לשכת רה"מ בירושלים משמרת מחאה של צעירי "קדימה", בהובלת חבר הכנסת יואל חסון, בדרישה מנתניהו להביא לאישור הכנסת תקציב חדש המכיל סדר עדיפויות חברתי חדש.

משמרת זו מתקיימת במקביל לישיבתה של ועדת השרים לענייני חקיקה שדנה בהצעת "קדימה" המבקשת להביא הצעה זו לאישור הכנסת עוד השבוע.

ב"קדימה" מדגישים כי "על נתניהו להיענות לדרישת הציבור הישראלי ולאפשר הגשת תקציב מדינה חדש עם סדר עדיפויות חברתי חדש. קדימה תמשיך לפעול בכל האמצעים הפרלמנטאריים והציבוריים העומדים לרשותה בכדי להביא את ראש הממשלה לשנות את סדרי העדיפויות של ממשלתו. המענה למחאה החברתית לא יכול להסתכם בהעברת כספים מסעיף לסעיף בתקציב קיים ובשינויים מינוריים- השינוי הגדול עובר דרך תקציב מדינה חדש".

בתוך כך, נמשכת גם הפעילות באינטרנט והבוקר משיקה "קדימה" קמפיין רשת המאפשר לגולשים להצטרף לדרישה מנתניהו להביא תקציב חדש הכולל את עיגונם של 4 סעיפי היסוד: חוק חינוך חינם לגיל הרך החל מגיל 3חודשים, חוק הדיור הציבורי וחקיקה לדיור בר השגה, שוויון בנטל – שירות צבאי, לאומי או אזרחי לכולם, ביטול המע"מ על המים ועל מוצרי היסוד . הגולשים יכולים למלא את שמם ואת כתובת הדואר האלקטרוני שלהם ולהצטרף לדרישה זו.

גם אם לא יצליחו להפיל את הממשלה או להביא לקבלת דרישותיהם אין ספק שעצם הצעדים החריפים הללו יגרמו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, כאב ראש לא קטן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}