ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

טראמפ: "ביבי הוכיח לעולם מי היא איראן"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב לחשיפת ארכיון הגרעין האיראני על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "השתכנעתי. אנחנו נראה עד ה-12 לחודש מה יהיה, אנחנו נקבל החלטה, בעוד שבע שנים הם יכולים להיות עם פצצה, שבע שנים זה מחר"

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס צילום: רויטרס



נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב הערב (שני), להצהרתו של נתניהו וחשיפת הארכיון האיראני.

בעיצומה של מסיבת עיתונאים עם נשיא ניגריה הוא התייחס לדבריו של נתניהו: "נתניהו הוכיח לעולם מי באמת איראן, אני השתכנעתי, ארה"ב נתנה לאיראן מיליארד דולר ומה קיבלנו בתמורה, כלום אפס, ועוד נתנו להם מיליארד וחצי במזומן, מה שאירן עושה לא מקובל, זה הסכם נורא לארצות הברית, הסכם רע, ולא מקובל עלי".

"אנחנו נראה עד ה-12 לחודש מה יהיה, אנחנו נקבל החלטה, 7 שנים הם יכולים להיות עם פצצה, 7 שנים זה מחר, אני לא אומר לכם מה אני אעשה, הרבה אנשים חושבים שהם יודעים".

טראמפ הוסיף "אני אראה בהמשך את מסיבת העיתונאים של נתניהו, נתנו לאיראן מיליארד וחצי מזומן, ניגריה בטח היה רוצה מזה קצת", עוד הוסיף: "זה לא אומר שלא נחתור להסכם אמיתי" אמר טראמפ. "אבל זה הראה את מה שאני ידעתי", סיים.

לפני שדיבר על ישראל ואיראן אמר טראמפ "אנחנו צריכים גבולות בטוחים עם מכסיקו, אנחנו נעשה את זה, אנחנו נוודא שיש גבול בטוח בינינו לבין מכסיקו, אנחנו אומה של חוק, ואנחנו חייבים לבנות חומה".
דונלד טראמפ בנימין נתניהו ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}