ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

אמסלם: תוך חודש יהיה כיוון לחוק הגיוס

בפתח כנס הקיץ • יו"ר הקואליציה מצהיר: "שר הביטחון צריך להוביל את חוק הגיוס" • ח"כ קיש: "העמדה שלי דומה לזו של ליברמן"

דוד אמסלם, פלאש90
דוד אמסלם, פלאש90



בפתח כנס הקיץ מתייחס יו"ר הקואליציה לנושאים הבוערים שעל סדר היום, כאשר בראשם חוק הגיוס. בשיחה עם תא כתבי הכנסת התייחס אמסלם למשבר סביב החוק ואמר: "אנחנו מבקשים לראות עוד מעט איזה כיוון להצעת החוק ואז להבין את לוחות הזמנים". לדבריו, "כל הקואליציה רוצים לדעת מה קורה עם החוק הזה".

אמסלם הוסיף ואמר כי "הרעיון היה והוא עדיין קיים שיהיה אחת ולתמיד פתרון אמיתי לבעיה אחרי 70 שנה", אמסלם התייחס בדבריו לשורש המשבר בין החרדים לישראל ביתנו שדרשו שהחוק יבוא דרך משרד הביטחון, אמסלם הצהיר כי "כמו כל חוק כאשר יש חוק שקשור למשרד הבריאות אז הוא עובר דרך משרד הבריאות, בחינוך צריך להוביל שר החינוך וחוק שקשור לביטחון - שר הביטחון צריך להוביל אותה", אמסלם סיים ואמר כי הוא מקווה "שבסופו של עניין העסק ייתכנס לכך שכולם יכולים לחיות איתו, הרי אם הבאנו חוק שחלק מרכיבי הקואליציה לא יכולים לחיות עם זה אז לא עשינו כלום עם זה, לכן אנחנו מבקשים לראות כיוון של פיתרון כדי להבין שאנחנו לא מתכוונים להתמודד עם הבעיה עוד פעם ביום האחרון של המושב". להערכת יו"ר הקואליציה "בחודש הקרוב כבר נראה כיוון".

תוך כך, יו"ר ועדת הפנים ח"כ קיש, הודיע היום בראיון למנדי ריזל ברדיו דרום, כי יצביע יחד עם ישראל ביתנו על חוק הגיוס. "אני חושב שהעמדה שלי מאוד דומה לעמדה של ליברמן וסיעתו, אני יראה שמדובר בהצעה שלא ניתנת לגישור אני מודיע לך שבתחילת הקדנציה החוק הזה עבר בלי החוק שלי".

לדבריו "יש נקודות שנבחרי הציבור למרות המשמעת הקואליציונית ויש דברים שהם גם מעבר וכל אחד פועל לפי מצפונו".
חכ קיש חכ אמסלם נבחרי הציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד