כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"חלקים מהשמאל הקיצוני פשוט איבדו את השפיות"

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, תוקף בחריפות את דברי ראש המוסד לשעבר • "מול גלי שנאה בזויים כאלו, אנו המתיישבים שולחים חיבוק ואהבת אמת לאחינו החרדים"

חרדים. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
חרדים. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, תוקף בחריפות את דברי ראש המוסד לשעבר, אפרים הלוי, שטען כי הסכנה הקיומית ביותר על מדינת ישראל, יותר מהאיום האיראני היא ההקצנה החרדית.

"חלקים לא קטנים מן השמאל הקיצוני איבדו את השפיות", אומר מסיקה. "אמרו חז"ל לפני כאלפיים שנה: 'כל המרחם על אכזרים, סופו שמתאכזר לרחמנים'.

"מדהים לראות כיצד אותם אנשי שמאל קיצוני, אשר מגלים רחמנות ו'פלורליזם' כלפי הגרועים שבמחבלים הערבים, חושפים פעם אחר פעם שנאה בלתי נתפשת כלפי אחיהם היהודים, אשר אוחזים בהשקפה או באורח חיים שונים משלהן. אם מדובר בציבור בחרדי ואם מדובר בציבור המתיישבים ביהודה ושומרון".

מסיקה תקף את ראש המוסד לשעבר: "דברי אפרים הלוי הם לא רק איוולת ביטחונית ממדרגה ראשונה, המביעים התעלמות מסכנת נשק גרעיני שעלול להיות מופנה כלפי המדינה כולה – גם לצפון תל אביב, אלא גם חשיפה של עולם פנימי מעוות, שאיננו יודע להבחין בין אוייב לאח.

"בכל פעם מחדש אנו נדהמים מעוצמת השנאה המבעבעת של השמאל הקיצוני, שנאת עם הארץ לתלמיד חכם. אותם אלו המסיתים כנגד הציבור החרדי היקר, רודפים באותו הלהט את נאמני ארץ ישראל – ציבור מתיישבי יהודה ושומרון".

מסיקה שלח מסר מאת המתיישבים ביו"ש לציבור החרדי: "אל מול גלי שנאה בזויים כאלו, אנו המתיישבים בשומרון, שולחים חיבוק גדול ואהבת אמת לאחינו החרדים. ביחד ננצח את שונאי ישראל מן השמאל הקיצוני", אמר מסיקה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}