י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

צפו: המועמד החילוני לראשות העיר מפרגן לחבר המועצה הגוראי: "הכי ישר"

במרפסת של אולם מועצת העיר בחר אמש המועמד החילוני לראשות העיר ירושלים, לפרגן דווקא לנציג הגוראי: "הוא הכי ישר מכל הנציגים החרדים בירושלים, ואני מתכונן לשתף איתו פעולה אחרי שאבחר לראשות העיר" • צפו

עופר ברקוביץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
עופר ברקוביץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



לא כל יום מרעיפים מחמאות על הנציגים החרדים, וזה עוד יותר מפתיע כשהדברים נאמרים מפיו של מועמד חילוני לראשות הבירה, אשר מקווה לכבוש את העיר בבחירות המוניציפליות הקרובות, מבלי שהוא נתמך על ידי מי מהם.

במהלך ישיבת מועצת העיר ירושלים אמש (חמישי), בחר יו"ר סיעת 'התעוררות' עופר ברקוביץ' והמועמד מטעמה לראשות העיר, לפרגן דווקא ליוחנן ויצמן, חבר המועצה מטעם חסידות גור, שניהל רק לפני שנה את המאבק על קדושת השבת בבירה: "ויצמן הוא הכי ישר מכל הנציגים החרדים בירושלים, ואני מתכונן לשתף איתו פעולה אחרי שאבחר לראשות העיר". אמר ל'בחדרי חרדים'.

עופר ברקוביץ על יוחנן ויצמן


יצוין, כי ההכרזה אולי לא תנעם לאוזני המצביעים אליהם ברקוביץ' מכוון, אך למרות זאת בחר יו"ר התעוררות לפרגן לחבר המועצה הגוראי, תוך שהוא מסביר את דבריו כי "הוא הולך עם האמת שלו עד הסוף".

ברקוביץ, הכריז זה מכבר על התמודדותו לראשות העיר, תוך שהוא בונה על הקולות החילונים שיצניחו אותו לקומה השישית בכיכר ספרא. אך הוא לא לבד, במירוץ נמצאים גם; משה ליאון, מאיר תורג'מן, לצד מועמד מ'הליכוד' שעדיין לא הוכרז עליו. השמות החמים מטעם מפלגת השלטון, הם: השר לענייני ירושלים זאב אלקין ויו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם.
עופר ברקוביץ יוחנן ויצמן התעוררות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}