ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

רבני בית שמש חשפו בפני ראש הישיבה את הכרעתו של הגראי"ל

בפגישה שקיימו אתמול רבני בית שמש עם ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בדבר הבחירות הצפויות חשפו הרבנים בפניו, את החששות, ההתלבטויות וההכרעה של הגראי"ל שטיינמן זצ"ל כשאבוטבול התמודד בפעם הראשונה מול ראש העיר הוותיק

מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל עם הגרי"ג אדלשטיין
מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל עם הגרי"ג אדלשטיין



בצל הסערה סביב המועמד לראשות עיריית בית שמש בביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין נחשף:
כיצד הציל מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל את העיר בית שמש.

אתמול (רביעי) אחר הצהריים עלו קבוצת רבנים למעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ברחוב ראב"ד בבני ברק בעניין הבחירות הקרובות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך השיחה סיפר אחד הרבנים בפני ראש הישיבה הגרי"ג את הוראתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, לפני עשר שנים עת התמודד משה אבוטבול מול ראש העיר המכהן דני וקנין.

מסיפור הדברים שהגיע ל'בחדרי חרדים', עולה כי רבני העיר דאז שהיו כולם נגד התמודדותו של משה אבוטבול מתוך חשש שהמהלך ייכשל וראש העיר שהיה איש חזק יתנקם בכל מוסדות התורה בעיר, הציגו למרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל את ההסכמות אליהם הגיעו עם ראש העיר המכהן דני וקנין אשר קיבל את כל דרישות הציבור החרדי.

אך למרות זאת ובניגוד לדעה זו, הכריע ראש הישיבה זצ"ל שלא לחתום עמו והורה לתמוך במועמדותו של משה אבוטבול לראשות העיר. מרן הגראי"ל ראה בעיני קודשו, כי זאת ההזדמנות לשנות את צביון העיר, ואכן משה אבוטבול נבחר לראשונה.

כזכור וכפי שנחשף לראשונה בראשית השבוע ב'בחדרי חרדים', הגרי"ג אדלשטיין הכריע לרבני המפלגה וחברי הכנסת בעניין הבחירות הקרובות לראשות העיר בית שמש, אך ביקש מהם להמתין עם הדבר.

ההערכה היא כי 'דגל התורה' אכן תתמודד בכל הכח בבחירות הקרובות.

יצוין כי השתתפו בפגישה, בין היתר רבני העיר הגר"א קורנפלד והגר"א מאירוביץ.
הרב גרשון אדלשטיין הרב שטיינמן משה אבוטבול בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד