ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

זהו האישום נגד הנהג שהרג את החתן והכלה

כשלוש שבועות אחרי האסון, אחד הנהגים שהיה אחראי למותם הטראגי של החתן והכלה בחול המועד פסח, הואשם בבית המשפט בסעיף הריגה מדרגה שנייה

הנהג הנאשם על רקע רכבם של החתן והכלה בזירה
הנהג הנאשם על רקע רכבם של החתן והכלה בזירה



משטרת ברוקלין, מסרה אתמול (שני) כי אחד הנהגים שהיה מעורב בתאונת הדרכים, בה נהרגו חתן וכלה חרדים בחול המועד פסח, הואשם בהריגה מדרגה שנייה.

הנהג ראמל ווטקינס, בן 35 מרחוב קווינסי בברוקלין בניו יורק, הועמד לדין אתמול (שני) בבית המשפט המחוזי בהמפסטד, ועל פי הדיווח באתר Yeshiva world news, הנהג הואשם לפני כמה ימים בכך שנהג תוך שהוא שיכור ומסומם ואתמול הוא הואשם בהריגה.

נהגת נוספת שהיתה מעורבת בתאונה, הואשמה בשבוע שעבר, גם היא בגין הריגה.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בחול המועד פסח אירעה תאונת דרכים קשה ובלתי נתפסת, זוג חרדים, חתן וכלה אשר נסעו בלילה שבין שלישי לרביעי ערב שביעי של פסח, נהרגו בתאונה על ידי שני נהגים שבדיעבד התברר כי היו תחת השפעת סמים ואלכוהול, בנוסף עלה חשד כי השניים ערכו ביניהם תחרות, במהלך המירוץ הם איבדו שליטה על רכביהם ונכנסו בעוצמה ברכב בו נסעו הזוג המאורס. הפגיעה היתה כה קשה, רכבם של בני הזוג עלה באש, ולא נותר להם כל סיכוי לשרוד.

טרגדיה - החתן והכלה נשרפו למוות

זירת התאונה.

לאחר התאונה התברר אט אט כי הנהגת מבין השניים שגרמו למותם הטראגי של החתן והכלה - היא עבריינית סידרתית.

כפי שדווח לפני כשבועיים ב'בחדרי חרדים', חודש קודם לכן, שופט בברוקלין עשה הכל כדי שהנהגת העבריינית תצא מהכלא, הנהגת זאקייה סטוארד, בת ה-25, ריצתה עד לאחרונה, עונש של שמונה חודשים בכלא, לאחר שלא הצליחה להשיג ערבות של 10,000 דולר בגין גניבה שביצעה בסכום העולה על 3,000 דולר במזומן מכספת של מעסיקה לשעבר בארבעה הזדמנויות שונות.

הנהגת היתה צפויה לעונש מאסר של הרבה שנים אם היתה מורשעת, התביעה הסכימה על מאסר של בין שנתיים לשש שנים, אולם שופט בית משפט העליון בברוקלין, מאטאו סקיארינו, גילה כלפיה רחמים והחליט לשלוח אותה לתכנית לשיקום אסירים, אך הנהגת לא שרדה את תכנית השיקום ונפלטה ממנה, עקב כך, דרשה התביעה להחזיר אותה לכלא, אך שוב היה זה השופט סקיארינו שהתעקש לשלוח אותה פעם נוספת לתוכנית לשיקום אסירים.

הנהגת יצאה מבית המשפט לחופשי וחודש לאחר מכן הרגה את הזוג החרדי. בחקירתה הודתה כי עישנה סמים במשך כל אותו היום, היא הואשמה כאמור, בהריגה ובנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. כשהיא נעצרה נמצאו ברשותה שישה ג'וינטים מוכנים לעישון.



"היא היתה צריכה להיות בכלא, אבל במקום זאת היא היתה חופשיה בגלל השופט ששיחרר אותה", כך צוטט בכלי התקשורת איש אכיפת החוק שמכיר את התיק מקרוב.

אביה של הנהגת השיכורה והמסוממת אמר ללא בושה לכלי התקשורת, כי הבת שלו סיפרה לו מיד לאחר התאונה כי "הרכב של ההרוגים נכנס בי ראשון, ואז פגעתי ברכב אחר ועפתי מעבר לגדר הביטחון, ההרוגים הם האשמים בתאונה".

האבא אמר כי "הוא מצר על כך וליבו עם משפחות ההרוגים, אך הבת שלו היתה יכולה למות אם לא היתה בורחת הצידה אחרי שלטענתה הרכב של ההרוגים נכנס בה".

לפני כשבוע התבטא השופט סקיארינו בצער והביע חרטה על שהקל בעונשה; "לא הצלחנו לתת לה את הטיפול שהיא היתה זקוקה לו" אמר והוסיף; "אני אקח את האשמה על כך שאני נתתי לה יותר מדי הזדמנויות".
תאונת החתן והכלה תאונה קטלנית אלישבע קפלן ישראל לוין אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}