פיז'ו מציגה את 208 החדשה
קטנה וקלה יותר, עם מסך מגע גדול: מחליפתה של ה-207 מציגה עיצוב חדש ומוותרת על סנטימטרים וקילוגרמים עודפים לטובת איכות הסביבה
- ו' חשון התשע"ב
פז'ו 208
שש שנים לאחר הצגתה, מחליפה פיז'ו את ה-207, מכונית הסופר מיני שהיא הדגם הפופולרי ביותר בהיצע שלה. הדגם החדש אמנם נקרא 208, אבל מפתיע במימדים קטנים יותר ומשקל מופחת. המכונית נמתחת לאורך של 397 ס"מ, 7 ס"מ פחות מאשר 207 ונמוכה יותר בס"מ 1. הדגם החדש שוקל פחות בכ-110 ק"ג בממוצע (המשקל משתנה בהתאם לגרסה). בפיז'ו מבטיחים כי מרווח הפנים דווקא גדל למרות המימדים הקטנים יותר.
העיצוב של ה-208 חדש לחלוטין ובהתאם לשפת העיצוב החדשה של פיז'ו שכבר ניכרת ב-508 וב-3008. היצע המנועים כולל גם שתי יחידות הינע חדשות, מתודלקות בנזין, בנות שלושה צילינדרים ובנפח של 1.0 או 1.2 ליטר. מלבדן, יוצע המנוע בנפח 1.6 עם 120 כ"ס שמוכר מהדגמים העכשוויים של פיז'ו, לצד שורת מנועי דיזל. בעתיד צפויות להיות מוצגות גם גרסאות ספורטיביות, גרסה פתוחה (CC) וסטיישן (SW).
בתא הנוסעים של המכונית נמצא חידוש נוסף - מסך מגע גדול במרכז הקונסולה הקדמית, לשליטה על מערכות הרכב. לישראל תגיע פיז'ו 208 במהלך השנה הבאה.
העיצוב של ה-208 חדש לחלוטין ובהתאם לשפת העיצוב החדשה של פיז'ו שכבר ניכרת ב-508 וב-3008. היצע המנועים כולל גם שתי יחידות הינע חדשות, מתודלקות בנזין, בנות שלושה צילינדרים ובנפח של 1.0 או 1.2 ליטר. מלבדן, יוצע המנוע בנפח 1.6 עם 120 כ"ס שמוכר מהדגמים העכשוויים של פיז'ו, לצד שורת מנועי דיזל. בעתיד צפויות להיות מוצגות גם גרסאות ספורטיביות, גרסה פתוחה (CC) וסטיישן (SW).
בתא הנוסעים של המכונית נמצא חידוש נוסף - מסך מגע גדול במרכז הקונסולה הקדמית, לשליטה על מערכות הרכב. לישראל תגיע פיז'ו 208 במהלך השנה הבאה.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות