כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

קו 422 ירושלים-ב"ב יופעל ב-11-11-11?

לפני שנה בדיוק הסתיים המכרז להפעלת קו תחבורה חדש מב"ב לירושלים, בו זכתה 'קונקס', אבל כעת מתברר: החברה מבקשת דחייה בהפעלת הקו • ראש העיר: לעשות הכל שיפעל בתאריך שנקבע

הקו מתחרה
הקו מתחרה

לפני שנה בדיוק הסתיים המכרז להפעלת קו תחבורה חדש מב"ב לירושלים - קו 422, בו זכתה חברת 'קונקס'.

הקו החדש ייצא מחניון דן בצפון העיר, ויעבור ברחוב ז'בוטינסקי, ברחוב הרב כהנמן (השומר), ומשם ייצא ישירות לכביש גהה. תכנית זו גם תיתן מענה לתושבי שכונות פרדס-כ"ץ וקריית-הרצוג, המבקשים קשר ישיר לירושלים, שלא היה קיים עד כה.

מחיר הנסיעה מירושלים לבני-ברק יעמוד על סך 19.5 ש"ח.

ראש עיריית בני-ברק, יעקב אשר, דורש כעת לעשות הכל כדי לאפשר את תפעול קו 422 בתאריך שנקבע במכרז להפעלת הקו: יום שישי, י"ד בחשוון ה'תשע"ב 11.11.11.

ראש העיר אומר כי תאריך ההפעלה לקו נקבע לאחר שנות ציפייה רבות ותהליכים מורכבים וממושכים בפרסום המכרז לקו. עתה מתברר, הוסיף יעקב אשר, כי ישנם קשיים שמעכבים את הפעלת הקו בזמן שנקבע. ראש העיר תמה על שהחברה שזכתה במכרז, ואף פתחה במסע פרסום להפעלתו בתאריך שנקבע אינה ערוכה, לפתע, לכך ומבקשת דחייה בהפעלת הקו.

"צעד זה של דחיית תאריך ההפעלה"- קובע ראש העיר, "מהווה פגיעה משמעותית באימון הציבור במשרד ובכל העוסקים במלאכה לכל אורך הדרך, ומשום כך יש לעשות את כל הנדרש להפעלת הקו בזמן, לרווחת ציבור אלפי הנוסעים המשתמשים בתחבורה הציבורית בקו בני ברק-ירושלים, ועם תחילת ההפעלה תוסדרנה גם אותן בעיות שעומדות כרגע על הפרק".

בד בבד, הנחה ראש העיר את גורמי העירייה העוסקים בתחום זה להשלים את כל ההליכים הדרושים ולשתף פעולה בכל דרך ובאופן מוגבר ורצוף, כדי לאפשר לחברה לעמוד בלוח הזמנים שנקבע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}